کد خبر : 1839471 | 29 مرداد 1401 ساعت 23:06 | 11.7K بازدید | 19 دیدگاه

بورنموث 0-3 آرسنال؛ توپچی‌ها مدعی زودهنگام لیگ برتر

آرسنال در هفته سوم لیگ برتر موفق شد بورنموث را 3-0 شکست داده و با 9 امتیاز و تفاضل گل 7 در صدر جدول لیگ برتر بایستد.

بورنموث 0-3 آرسنال؛ توپچی‌ها مدعی زودهنگام لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته سوم فصل جدید لیگ برتر مهمان بورنموث بود تا در ورزشگاه وایتالیتی به مصاف این تیم برود. شاگردان میکل آرتتا در دو هفته اول دو پیروزی باارزش به‌دست آورده و موفق شده بودند کریستال پالاس و لستر را از پیش رو بردارند. آرسنالی‌ها می‌دانستند در صورت پیروزی در این بازی یکی از مدعیان زودهنگام لیگ برتر خواهند شد.

آرسنال خیلی زود توسط کاپیتانش مارتین اودگارد به گل رسید. حرکت زیبایی‌ای که توسط گابریل ژسوس از میانه میدان آغاز شده بود در نهایت توسط اودگارد به گل تبدیل شد. ژسوس توپ را از سنسی، بازیکن بورنموث، گرفت و بعد از طی کردن مسافتی طولانی و پشت سر گذاشتن سه بازیکن حریف توپ را به گابریل مارتینلی رساند. ضربه او توسط دروازه‌بان دفع شد ولی اودگارد در مقابل دروازه آماده بود تا توپ برگشتی را به تور بچسباند.

1737119

شش دقیقه بعد اودگارد دومین گل خود و آرسنال را به ثمر رساند. ژسوس این بار در نقش سازنده گل عمل کرد. حرکت آرسنال از سمت راست به وایت رسید تا او با یک پاس به عقب توپ را روی نقطه پنالتی به ژسوس برساند. ستاره برزیلی تک‌ضرب به توپ ضربه زد ولی توپ به شکلی ناخواسته در مقابل اودگارد قرار گرفت تا او گل دوم را به ثمر برساند.

1737121

از این دقیقه به بعد تا پایان نیمه اول بازی تا حدی متعادل‌تر دنبال شد و توپچی‌ها نیمه اول را با پیروزی 2-0 به پایان بردند و به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم آرسنال بار دیگر حملات شدیدتری روی دروازه بورنموث تدارک دید. در دقیقه 54 آرسنال صاحب یک ضربه آزاد شد. توپ به مارتینلی پاس داده شد و او با یک سانتر تماشایی توپ را برای ژاکا فرستاد که در تیر دوم حضور داشت. او توپ را به سالیبا که در حاشیه محوطه جریمه ایستاده بود سپرد تا با یک ضربه کات‌دار تماشایی گل سوم آرسنال را به ثمر برساند.

1737122

در دقیقه 72 گابریل ژسوس می‌توانست نمایش درخشان خود را با یک گل تکمیل کند. او از سمت راست یک حرکت را به درون محوطه جریمه آغاز کرد و توپ را به اودگارد رساند و خودش به حرکت به سمت دروازه بورنموث ادامه داد. ژسوس توپ را از کاپیتان تیمش دریافت کرد و از نزدیکی تیر اول ضربه‌ای زد که از بالای سر دروازه‌بان به تور چسبید. اما صحنه توسط VAR بررسی شد و داور در نهایت تشخیص داد که ژسوس با اختلافی اندک در آفساید قرار داشت.

1737123

در دقایق بعدی بورنموث از عقب‌ کشیدن آرسنال استفاده کرد و چند بار روی دروازه این تیم خطرساز شد. اما بازیکنان این تیم دقت لازم را نداشتند. در دقیقه 87 روی یک ضدحمله پاس رو به عقب ژاکا به ژسوس رسید و شوت او توسط دروازه‌بان بورنموث به زیبایی دفع شد. بازی در نهایت با نتیجه 3-0 به سود توپچی‌ها به پایان رسید تا آرتتا و تیمش سه امتیاز شیرین دیگر به‌دست آورند.

1737124

دیدگاه‌ها