کد خبر : 1839472 | 29 مرداد 1401 ساعت 23:35 | 10.9K بازدید | 2 دیدگاه

آرتتا: فقط سه برد داشتیم، زیاد هیجان‌زده نمی‌شویم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 مقابل بورنموث و کسب 9 امتیاز از سه هفته اول لیگ برتر گفت تیمش نباید بیش از حد هیجان زده شود.

آرتتا: فقط سه برد داشتیم، زیاد هیجان‌زده نمی‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در هفته سوم فصل 23-2022 لیگ برتر انگلیس در یک بازی خارج از خانه مهمان بورنموث بود. توپچی‌ها که دو هفته اول را با دو پیروزی مقابل کریستال پالاس و لستر پشت سر گذاشته بودند در هفته سوم هم حریف را با دو گل مارتین اودگارد و یک گل ویلیام سالیبا 3-0 شکست دادند.

شاگردان آرتتا حالا با کسب حداکثر امتیاز ممکن از سه هفته و با تفاضل گل 7+ صدرنشین لیگ برتر انگلیس هستند. سرمربی توپچی‌ها که در مصاحبه مطبوعاتی پایان بازی نمی‌توانست خوشحالی‌اش را پنهان کند سعی داشت به سوالات خبرنگاران به شکلی پاسخ دهد که مانع از هیجان‌زده شدن بیش از حد شاگردانش شود.

1737126

صدرنشینی در جدول لیگ برتر
میکل آرتتا در پاسخ سوال خبرنگاران که از او درباره صدرنشینی در جدول لیگ برتر می‌پرسیدند و معتقد بودند توپچی‌ها حالا یکی از مدعیان قهرمانی هستند گفت:" تا حالا فقط سه بازی انجام شده و معنی‌اش فقط این است که ما توانسته‌ایم سه بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. به جز این نباید دنبال معنای بیشتری برای سه هفته ابتدایی فصل بود".

درخشش گابریل ژسوس
گابریل اعتمادبه‌نفس تازه‌ای به تیم ما داده. او مثل یک جرقه است که وقتی زده می‌شود تیم ما را به جلو حرکت می‌دهد. ذهنیت او معطوف به پیروزی است.

ژسوس امروز گل نزد ولی روی گل‌های ما تاثیرگذار بود. نقشی که او در تیم ما به عهده گرفته واقعا خارق‌العاده است. گابریل فوتبالیستی 25ساله است و هنوز سال‌های زیادی در پیش دارد و می‌تواند پیشرفت کند. او اشتیاق خیلی زیادی برای رسیدن به بالاترین نقطه دارد.

گل ویلیام سالیبا
این همان چیزی است که من از او انتظار دارم. ما این حرکت را در طول هفته تمرین می‌کردیم. بله، گل زیبایی بود. همین حالا که با هم صحبت می‌کنیم بچه‌ها در رختکن مشغول خواندن سرود سالیبا هستند.

ادامه فعالیت در بازار نقل و انتقالات
نتایجی که در این سه هفته کسب کردیم سیاست نقل و انتقالاتی ما را تغییر نمی‌دهد. می‌دانیم که در بعضی پست‌ها کمبود داریم. ما نیاز به تقویت شدن داریم و می‌توانیم بازیکنان مورد نیاز را خریداری کنیم.

دیدگاه‌ها