کد خبر : 1839473 | 29 مرداد 1401 ساعت 23:48 | 57.4K بازدید | 8 دیدگاه

طارمی آماده بازگشت به تنظیمات کارخانه!

پورتو با بهره‌مندی از ستاره ایرانی خود دیدار مقابل اسپورتینگ را آغاز می‌کند.

طارمی آماده بازگشت به تنظیمات کارخانه!

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین بازی هفته سوم لیگ برتر پرتغال، تیم پورتو در حالی‌که مهدی طارمی را در اختیار دارد، از ساعت ۲۴ امشب (به‌وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو با تیم اسپورتینگ لیسبون دیدار می‌کند.

مهدی طارمی پس از اینکه در بازی سوپرجام دو گل به ثمر رسانده و در دو دیدار ابتدایی فصل جدید لیگ برتر پرتغال حضور ثابت و متوالی در ترکیب تیمش داشته و در نخستین مسابقه مقابل ماریتیمو دو گل به ثمر رسانده بود؛ امشب هم یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش در جدال با اسپورتینگ است.

ستاره ایرانی پورتو که در هر دو بازی سوپر جام و هفته اول لیگ برتر پرتغال دو گل به ثمر رسانده بود، پس از ناکامی در گلزنی طی هفته گذشته، امیدوار است امشب مقابل اسپورتینگ دوباره به روند خوب قبلی خود برگردد و گلزنی کند.

طارمی که سابقه درخشش‌های زیاد مقابل اسپورتینگ داشته و با گرفتن پنالتی، گلزنی یا دادن پاس گل برابر این تیم درخشیده، امشب هم تلاش می‌کند تا یک نمایش درخشان دیگر برابر جدی‌ترین حریف پورتو در راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر پرتغال داشته باشد.

تیم فوتبال پورتو در دو دیدار ابتدایی فصل جدید لیگ برتر پرتغال دو پیروزی پیاپی داشته و اسپورتینگ هم چهار امتیاز کسب کرده است.

1737127

دیدگاه‌ها