کد خبر : 1839488 | 30 مرداد 1401 ساعت 03:48 | 85K بازدید | 39 دیدگاه

اتفاق تاریخی برای ستاره ایرانی پورتو؛

به طارمی تبریک بگویید؛ او ۱۰۰ تایی شد(عکس)

مهاجم ایرانی پورتو صدمین بازی خود با پیراهن این باشگاه را مقابل اسپورتینگ انجام داد.

به طارمی تبریک بگویید؛ او ۱۰۰ تایی شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در شرایطی دیدار شنبه شب مقابل اسپورتینگ لیسبون به میدان رفت و توانست پاس گل اول تیمش را بدهد که در این مسابقه حساس یک اتفاق ویژه برای او رقم خورد.

ستاره ایرانی پورتو که سومین سال حضورش در این باشگاه را آغاز کرده و طی دو فصل اخیر نمایش فوق‌العاده‌ای همراه تیمش داشته و توانسته قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر کاپ پرتغال را جشن بگیرد و در کنار آن حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند، یک افتخار جدید مقابل اسپورتینگ به دست آورد.

مهدی طارمی در دیدار برابر اسپورتینگ لیسبون صدمین بازی خود با پیراهن پورتو را انجام داد و به باشگاه صدتایی‌های این تیم اضافه شد تا در کنار کسب جام‌های متعدد، یک افتخار فردی هم به دست بیاورد.

ستاره ایرانی پورتو که سال گذشته آقای گلی در لیگ برتر پرتغال را تجربه کرد، دومین عنوان در این کشور را در باشگاه خود به دست آورد تا در روزهایی که شایعه انتقال‌اش به میلان مطرح می‌شود، به افتخار جدیدی برسد.

مهدی طارمی در دوران حضورش در پورتو ۶۹ بازی در لیگ برتر پرتغال، ۱۲ بازی در جام حذفی، ۲ بازی در لیگ‌کاپ، ۲ بازی در سوپر کاپ، ۱۲ بازی در لیگ قهرمانان اروپا و ۳ بازی در لیگ اروپا انجام داده که در این مدت توانسته ۵۳ گل به ثمر رساند و ۲۷ پاس گل بدهد که آماری استثنایی برای او محسوب می‌شود.

باشگاه پورتو پرتغال نیز با انتشار تصویر مهدی طارمی در صفحات مجازی خود نوشته «داستانی پر از گل که در پورتو نوشته شده است. مهدی طارمی، پسر خلیج فارس ۱۰۰ بازی با پیراهن تیم ما انجام داد. به او تبریک بگویید!»

1737189

دیدگاه‌ها