کد خبر : 1839489 | 30 مرداد 1401 ساعت 08:10 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار تقابل یو‌اس‌اوپن۲۰۲۰

فینالیست‌های سینسیناتی مشخص شدند

بعد از تعویق بازی‌ها به دلیل باران در نهایت، تکلیف مرحله نیمه‌نهایی مسترز سینسیناتی روشن شد.

فینالیست‌های سینسیناتی مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه" مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی به عنوان آخرین مسترز پیش از شروع گرنداسلم نیویورک بامداد امروز با شناخته‌شدن فینالیست‌ها به پایان رسید.
در نخستین بازی این مرحله، برنا چوریچ در ادامه فرم فوق‌العاده‌اش توانست کامرون نوری بریتانیایی را در دو ست متوالی از پیش رو بردارد. چوریچ که در ست اول ۱-۳ از حریف عقب افتاده بود، با بازگشتی تماشایی موفق شد با نتیجه ۳-۶ ست را از آن خود کند.
در ست دوم هم چوریچ بود که از تک بریک‌پوینتی که نصیبش شد، نهایت بهره را برد و توانست با نتیجه ۴-۶ این ست را هم به نفع خودش کند تا در مجموع با نتیجه دو بر صفر پیروز مسابقه شده و راهی فینال شود.

1737192
در بازی اصلی این مرحله که در زمین مرکزی تورنمنت برگزار می‌شد، استفانوس سیتسیپاس یونانی توانست دنیل مدودف، مرد شماره یک دنیای تنیس را در سه ست از پیش رو بردارد.
سیتسیپاس که ست اول را با بریک‌شدن آغاز کرده بود، در ادامه به بازی برگشت و توانست در تایبریک حریف قدرتمندش را شکست بدهد.
ست دوم بازی را مدودف در روندی سینوسی از سیتسیپاس برد تا کار دو رقیب همیشگی به ست سرنوشت‌ساز کشیده شود.
در ست سوم، سیتسیپاس که به نظر تمرکز و البته آمادگی جسمانی بیشتری داشت، توانست با نتیجه ۳-۶ تنیسور روسی را شکست داده و راهی فینال شود.
فینال این مسابقات در حالی بین سیتسیپاس و چوریچ برگزار خواهد شد که این دو تنیسور آخرین بار در یواس‌اوپن ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند که چوریچ در نبردی دراماتیک بعد از نجات شش امتیاز نهایی، بازی را با نتیجه ۲-۳ برده بود.

1737190

دیدگاه‌ها