کد خبر : 1839505 | 30 مرداد 1401 ساعت 10:28 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

نشست مشترک سجادی و صالحی امیری با خلیلی

جلسه مشترک وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون سوارکاری برگزار شد و راهکارهای مختلف برای حل مشکل این فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

نشست مشترک سجادی و صالحی امیری با خلیلی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، انتخابات فدراسیون سوارکاری 21 خرداد ماه سال جاری در شرایطی برگزار شد که وزارت ورزش و جوانان روز قبل از آن در خبری از به تعویق افتادن این مجمع خبر داده بود. این در شرایطی بود که کمیته ملی المپیک اعلام کرد لغو انتخابات به صورت رسمی به آنها اعلام نشده و به همین دلیل طاهره طاهریان به عنوان نماینده کمیته در این جلسه حضور داشت. در این مجمع مسعود خلیلی به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد، موضوعی که مورد تأیید وزارت ورزش قرار نگرفت و بارها از سوی مسئولان وزارتخانه از جمله پولادگر و فرهادیان اعلام شد که انتخابات مورد قبول نیست و سرپرست جدید برای فدراسیون سوارکاری انتخاب می‌شود.

از آنجایی که مجمع فدراسیون‌ها تصمیم‌گیرنده اصلی برای برگزاری مجمع و انتخاب رئیس فدراسیون هستند، انتخاب سرپرست از سوی وزارت ورزش می‌توانست تبعاتی را به دنبال داشته باشد. از همین رو رایزنی برای حل مشکل آغاز و در نهایت جلسه‌ای با حضور حمید سجادی وزیر ورزش، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمد پولادگر معاون قهرمانی و توسعه حرفه‌ای وزارت ورزش و مسعود خلیلی رئیس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه موارد مختلف و راهکارهای لازم برای حل این مسئله مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اینگونه که شنیده شده، مشکل این رشته در روزهای آینده برطرف خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شاهد پایان مشکلات قبلی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها