کد خبر : 1839507 | 30 مرداد 1401 ساعت 10:25 | 21.4K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش جالب ستاره آرسنال به گل سالیبا (عکس)

واکنش اولکساندر زینچنکو، مدافع آرسنال، به گل ویلیام سالیبا برابر بورنموث توجه بسیاری را جلب کرده است.

واکنش جالب ستاره آرسنال به گل سالیبا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف بورنموث رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 از سد این تیم عبور کند. 
این سومین پیروزی متوالی شاگردان میکل آرتتا از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بود و باعث شد که آنها به صورت موقت و تا برگزاری دیدارهای امروز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرند. 
سالیبا یکی از مهره‌های کلیدی آرسنال در بازی شب گذشته بود و موفق شد گلی تماشایی را نیز در این دیدار به ثمر برساند. این بازیکن 21 ساله نرخ 100 درصد پاس درست در نیمه اول این بازی را به نام خودش ثبت کرد تا نشان دهد که به خوبی در ترکیب این تیم جا افتاده است. 
مارتین اودگارد با دو گلی که به ثمر رسانده بود تیمش را از حریف پیش انداخت و این سالیبا بود که کار بورنموث را در نیمه دوم تمام کرد تا امید آنها برای بازگشت به جریان بازی ناامید شود. 
سانتر عمقی گابریل مارتینلی روی تیر دورتر به گرانیت ژاکا رسید اما به نظر نمی‌رسید که این توپ خطرناکی باشد تا این‌که در آستانه محوطه جریمه در اختیار سالیبا قرار گرفت و او با اعتماد به نفس تمام آن را به گوشه دروازه فرستاد. 

1737207
این گل تماشایی باعث شگفتی و حیرت زینچنکو شد که پس از ورود توپ به دروازه از شدت تعجب دستش را روی سرش گذاشت. تصاویر منتشر شده از واکنش او توجه بسیاری از هواداران آرسنال را جلب کرد و به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

دیدگاه‌ها