کد خبر : 1839533 | 30 مرداد 1401 ساعت 12:28 | 38.8K بازدید | 6 دیدگاه

تمام ارکان لورکوزن مجبور به عذرخواهی شدند

جراردو سیوانه سرمربی، لوکاس هرادکی کاپیتان و سیمون رولفس مدیر ورزشی لورکوزن جداگانه از نمایش تیم‌شان انتقاد کردند.

تمام ارکان لورکوزن مجبور به عذرخواهی شدند

به گزارش "ورزش سه" چهارمین شکست متوالی بایر لورکوزن در چهار بازی رسمی فصل جدید فوتبال آلمان، چالش عجیبی در اردوی این تیم به شمار می‌رود. لوکاس هرادکی، گلر فنلاندی لورکوزن که از این نوار چهارلبه شکست در شروع فصل سرخورده شده، معتقد است باید بحث‌های جدی‌ای در رختکن لورکوزن مطرح شود.
هرادکی ضمن توضیح در خصوص اشتباهاتی که بازیکنان جلوی او انجام می‌دادند، می‌گوید:" من واقعاً نمی‌توانم همه اینها را توضیح دهم، به صحبتی بیشتر از آنچه انتظار داشتم نیاز وجود دارد."
جراردو سیوانه، سرمربی لورکوزن هم از مشکلات مشابه می‌گوید و اذعان دارد:"میل به پیروزی در دوئل ها و رفتن به سمت توپ دوم، چیزهایی است که اینجا زیاد نمی‌بینم."
سیوانه که از خط حمله‌اش راضی نیست گفت:" زهر کافی در دوئل ها وجود نداشت، به خصوص در صحنه های مقابل دروازه. زمان سختی برای ما است. تیم امروز ناآرام به نظر می رسد و برخی از بازیکنان واقعاً مشکلاتی داشتند.
1737238
جاناتان تاه، ملی‌پوش آلمانی لورکوزن هم در مورد نتیجه و بازی می‌گوید:" "ناامیدی، ناامیدی، نارضایتی - این در ذهن همه ماست. حریف مدام یک قدم جلوتر از ما بود."
سیمون رولفس، مدیر ارشد ورزشی بایر لورکوزن نیز پس از باخت فرصتی برای اظهار نظر داشت. به طور خاص، صحبت‌های او در مورد وضعیت کادرفنی و اینکه آیا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بازیکن بیشتری را تعقیب خواهد کرد یا نه، مورد بررسی قرار گرفت.

1737237

رولفس در مورد اینکه شانس کنار گذاشته شدن کادرفنی فعلا چقدر است، خاطرنشان کرد: "البته این یک فکر و یک احتمال است." اما پس از آن با اطمینان تأکید کرد: "تیم کم و بیش در کنار هم است. ما باید به یاد داشته باشیم که چه چیزی ما را قوی کرده است. این تنها با گذشت زمان و هماهنگی تازه‌واردها در داخل تیم حل شدنی است."
گفتنی است لورکوزن بعد از حذف در جام حذفی و شکست برابر دورتموند و آگسبورگ در دو هفته ابتدایی بوندسلیگا، عصر دیروز برابر هوفنهایم هم تن به شکست داد تا چهار باخت متوالی برای سیوانه و کادرش در ابتدای فصل جدید ثبت شود.

دیدگاه‌ها