کد خبر : 1839545 | 30 مرداد 1401 ساعت 13:06 | 27.7K بازدید | 5 دیدگاه

تنش در بارسا بالا گرفت؛ شرایط خاص دیپای برای یووه

ممفیس دیپای، مهاجم بارسلونا، با شرایط خاصی که درخواست کرده باعث عقب کشیدن یوونتوس شده است.

تنش در بارسا بالا گرفت؛ شرایط خاص دیپای برای یووه

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مدیران بارسلونا امیدوار بودند که با فروش دیپای به یوونتوس یک قدم به ثبت قرارداد ژول کنده نزدیک شوند، به نظر می‌رسد که شرایط انجام این انتقال در حال تغییر است. 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که انتقال این بازیکن هلندی به یووه روز گذشته نهایی خواهد شد اما این اتفاق علیرغم توافق صورت گرفته بین مدیران دو باشگاه رخ نداد. 
درخواست بالا و بندهای مطرح شده از سوی نمایندگان و مدیر برنامه این مهاجم باعث شده است که یوونتوس در یک قدمی جذب این بازیکن دچار تردید شود. هرچند این انتقال به صورت کامل برهم نخورده است اما به نظر می‌رسد که صبر مدیران این باشگاه ایتالیایی رو به اتمام است. 

1737008


بارسا و یووه صبح روز گذشته به توافق کامل رسیدند و قرار بود که قرارداد این بازیکن با این باشگاه فسخ شود تا او بتواند بلافاصله قرارداد جدیدش با یووه را امضا کند. 
در حالی که به نظر می‌رسید همه شرایط برای انجام این انتقال مهیاست، وکلای دیپای به تورین پرواز کردند تا این قرارداد دو ساله را نهایی کنند اما شرایط مطابق انتظار بارسا پیش نرفت تا مشکلات بر سر راه این باشگاه بیش از پیش افزایش پیدا کند. 
تصمیم دیپای و مدیر برنامه او برای مطرح کردن دستمزد بالا و شرایط خاصی که از یووه درخواست کرده‌اند خشم مدیران بارسا را به همراه داشته و تنش در این باشگاه را به اوج خودش رسانده است. گفته می‌شود فشار بر این بازیکن بیش از هر زمان دیگری افزایش پیدا کرده است و باید دید که آیا بارسا موفق به فروش او خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها