کد خبر : 1839548 | 30 مرداد 1401 ساعت 13:29 | 18.1K بازدید | 4 دیدگاه

پیام تبریک مدیران عامل سابق استقلال به قلعه‌نویی

مدیران اسبق استقلال با انتشار نامه ای، هزار امتیازی شدن امیر قلعه نویی را به او تبریک گفتند.

پیام تبریک مدیران عامل سابق استقلال به قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی هفته نخست گل گهر برابر تراکتور، امیر قلعه نویی سرمربی سیرجانی ها توانست به رکورد قابل توجهی در تاریخ لیگ برتر دست یابد. او طی دوران حضور در این مسابقات و با تیم های مختلف، توانست 1002 امتیاز به دست بیاورد و همین مسئله باعث شد تا این سرمربی کهنه کار پیام های تبریک مختلفی دریافت کند.

پس از آنکه باشگاه های سابق قلعه نویی یعنی استقلال، سپاهان و تراکتور اطلاعیه هایی در این خصوص منتشر کردند، حالا مدیران عامل استقلال با پیام تبریک مشترکی، این دستاورد را به ژنرال تبریک گفته اند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

جناب آقای امیر قلعه نویی، چهره ماندگار فوتبال ایران
کسب عناوين متعدد در سطح تهران، ایران و آسیا حاصل نزدیک به ۸۰سال کارنامه فعالیت پرافتخارترین باشگاه ایران در قاره آسیا باشگاه بزرگ استقلال بوده است.
در این میان مردان و زنان بزرگی از میان آبی پوشان پایتخت با نقش آفرینی های موثر تبدیل به چهره هایی بی بديل در تاریخ فوتبال این سرزمین بوده اند.
به گواه تاریخ جنابعالی چه در دوران بازیگری و چه در کسوت مربیگری با باشگاه استقلال موجب سرافرازی و سربلندی دوستان و هواداران بوده اید. در همین راستا کسب هزارمین امتیاز در لیگ برتر و ثبت این رکورد استثنایی نیز نشانه دیگری از لیاقت ، تدبیر و پشتکار ستودنی شماست این افتخار را به جنابعالی و خانواده بزرگ استقلال تبریک عرض نموده و برای موفقیتهای آتی استقلال بزرگ و حضرتعالی و کلیه استقلالی های گرامی آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون را داریم.
مدیران ادواری باشگاه استقلال

سید کاظم اولیایی، بهرام افشارزاده، على تاجریانیا، على فتح الله زاده، حمیدرضا آصفی ، اکبر ملکی، على نظری جویباری، امین نوروزی، حسین قريب، حسن زمانی، کامران منزوی، علی امیری، سید مهدی علوی، بهرام امیری، هاشم ساعدی و امیر علوی.

1737252

دیدگاه‌ها