کد خبر : 1839554 | 30 مرداد 1401 ساعت 14:08 | 67.7K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره غیرمنتظره ایران در روز غلبه بر آرژانتین (عکس)

مرتضی شریفی از ست چهارم دیدار برابر آرژانتین به زمین آمد و توانست عملکرد درخشانی از خود ارائه دهد.

ستاره غیرمنتظره ایران در روز غلبه بر آرژانتین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لژیونر والیبال ایران در شروع لیگ ملت‌ها جزو ترکیب شروع کننده تیم ملی بود اما نتوانست در ادامه جایگاه خود را حفظ کند و امیرحسین اسفندیار گوی سبقت را از او ربود. در حقیقت این اسفندیار بود که با نمایش های قابل توجه خود توانست تا پایان مسابقات بهروز عطایی را متقاعد کند که او را در ترکیب شروع کننده تیمش قرار دهد.

شریفی بعد از پایان لیگ ملت ها مصاحبه جالبی هم انجام داد و ناراحتی خود از کم بازی کردن را این گونه بیان کرد: در بازی اول خیلی خوب بودم اما از بازی دوم جای خودم را در ترکیب از دست دادم. این برای من هم یک سوال است. سوالی که کادر فنی بهتر می‌تواند جواب بدهد، آماده بودم و هستم و دلیلی بر نیمکت نشینی ندیدم. حالا شاید کادر فنی دلایلی داشته باشند. بهتر است این سوال از کادر فنی پرسیده بشود نه از من. من می‌توانستم بیشتر در ترکیب باشم. اما فرصت داده نشد. به نظر خودم اگر بازی می کردم با توجه به فرصتی که داشتیم می‌توانستیم روی سکو برویم. جواب این سوال را باید کادر فنی بدهند.

البته شریفی نهایتا در لیست تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت. روز گذشته جام واگنر به پایان رسید و در مسابقه آخر بود که نهایتا شریفی فرصت پیدا کرد به میدان برود. او که در دو جدال قبل برابر لهستان و صربستان غایب بود از ست چهارم دیدار با آرژانتین به همراه شهروز همایونفر به زمین آمدند. اتفاقا شریفی در این دو ست عملکرد فوق العاده ‌ای به نمایش گذاشت و با اسپک ها و سرویس های فوق العاده به ایران در راه غلبه بر حریف کمک ویژه ای کرد.

1737269
1737271
1737272

دیدگاه‌ها