کد خبر : 1839555 | 30 مرداد 1401 ساعت 14:14 | 43.6K بازدید | 14 دیدگاه

رشید از این رقابت کنار نمی‌کشد؛

تصمیم بزرگ و سخت مظاهری با اضافه شدن نیازمند

جذب غیرمنتظره پیام نیازمند به یکباره رشید مظاهری را در برزخ قرار داده است.

تصمیم بزرگ و سخت مظاهری با اضافه شدن نیازمند

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که باشگاه سپاهان خبری غیرمنتظره را به وسیله اینستاگرام خود منتشر کرد؛ خبری داغ که در روزهای ابتدایی پنجره نقل و انتقالات قوت بسیار بیشتری داشت ولی در شرایطی که ساعاتی بیشتر تا پایان مهلت انتقالات پنجره تابستانی باقی نمانده به یکباره رنگ واقعیت گرفت و پیام نیازمند با قراردادی قرضی راهی سپاهان شد.
بازگشت پیام نیازمند به فوتبال ایران اتفاقی بود که در ابتدا از سوی دو باشگاه فولاد خوزستان و سپاهان به شکلی جدی دنبال می‌شد و پرسپولیس هم پیش از بازگرداندن علیرضا بیرانوند به شدت دنبال این انتقال را به ویژه در پنجره زمستانی لیگ بیست و یکم گرفته بود، اما اولویت نیازمند ماندن و ادامه فعالیت در پورتیموننزه بود تا در دومین سال حضورش در فوتبال پرتغال بتواند جلوتر از ساموئل برزیلی دروازه‌بان اول این تیم باشد.
نیازمند برای این اتفاق تا می‌توانست صبر کرد؛ طی این مدت پیشنهاداتی جدی از سوی اودینزه و پورتو برای ساموئل، پیام را تا آستانه تبدیل شدن به مرد شماره یک پورتیموننزه پیش برد ولی سرانجام این دروازه‌بان برزیلی تصمیم به ماندن گرفت تا در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات شاهد تصمیم دشوار پیام نیازمند برای بازگشت به فوتبال ایران باشیم.

1737273
مهم‌ترین دلیل نیازمند برای بازگشت هم فاصله باقی مانده تا جام جهانی است و او در روزهایی که بیرانوند هم برای همین موضوع به فوتبال ایران بازگشته، به هیج وجه قصد نداشت این فرصت را با نیمکت نشینی در فوتبال اروپا از دست بدهد.
این بازگشت اما برای رشید مظاهری وضعیت بغرنجی را ایجاد کرده و بدتر اینکه این دروازه‌بان باتجربه فرصت زیادی هم برای تصمیم‌گیری ندارد. از همین حالا با توجه به نظر مثبت مورایس روی نیازمند، سرعت عمل باشگاه سپاهان در دریافت آی تی سی این دروازه‌بان و دو نمایش نه چندان مطلوبی که مظاهری در لیگ بیست و دوم طی 180 دقیقه ارائه کرده، می‌توان اینطور جمع‌بندی کرد که احتمال حضور پیام نیازمند در مصاف با گل‌گهر در سیرجان به هیچ وجه کم نیست و با توجه به اینکه حدس این موارد برای رشید مظاهری هم خیلی سخت نیست، آیا او همچنان تمایلی به ادامه همکاری در سپاهان از خود نشان می‌دهد؟

1737276
در حالی که تصور می‌شد رشید مظاهری در واکنش به این اقدام باشگاه سپاهان دست به ترک باشگاهی بزند که نیم فصل گذشته به آن پیوست اما ظاهرا او قصد دارد در جمع سپاهانی‌ها باقی بماند و با نیازمند رقابت کند؛ رقابتی که اگر به سود او تمام بشود، پایه بازگشتش به تیم ملی است. با این حال رقابت با پیام نیازمند سابقه‌ای دیرین در سپاهان دارد و هواداران خاطرات خوشی از وی دارند و کار ساده‌ای نیست. 
1737274
با تمام این‌ها می‌شود حدس زد این دو که قبلا در اردوهای تیم ملی با یکدیگر همبازی بوده‌اند به همراه نیما میرزازاد قوی‌ترین کادر گلری لیگ برتر را برای سپاهان خواهند ساخت. البته که این یک موضوع چالش برانگیز نیز محسوب می‌شود. به خصوص که رشید قبلا هم نشان داده چندان قادر به تحمل نیمکت نشینی نیست. با این حال تصمیم فعلی او مبنی بر ادامه کار در سپاهان یک اقدام رقابتی است؛ آن هم در شرایطی که به نظر می‌رسد نیازمند انتخاب اول سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان باشد.
این همچنین یکی از سخت‌ترین معادلات تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم است که باید ببینیم چطور پیش می‌رود و چه سرنوشتی در انتظار نیازمند و مظاهری خواهد بود. بی‌شک این رقابت یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های درون تیمی در فصل پیش رو است و دنبال کردن آن جذابیت‌های خاص خود را دارد.

دیدگاه‌ها