کد خبر : 1839557 | 30 مرداد 1401 ساعت 14:13 | 12.2K بازدید | 8 دیدگاه

خشم مدافع فرانسوی

قرارداد ثبت نشد؛ بارسا بدون ژول کُنده برابر سوسیداد

علی رغم تلاش فراوان، قرارداد ژول کُنده، مدافع جدید بارسا، ثبت نشد و او بازی امشب برابر رئال سوسیداد را نیز از دست خواهد داد.

قرارداد ثبت نشد؛ بارسا بدون ژول کُنده برابر سوسیداد

به گزارش "ورزش سه"، فهرست بارسلونا برای بازی امشب مقابل رئال سوسیداد اعلام شد و ژول کُنده قطعا این بازی را نیز از دست خواهد داد. بارسلونا هر چه تلاش کرد، نتوانست قرارداد او را ثبت کند چرا که هنوز کار انتقال ممفیس دیپای به یوونتوس و پی‌یر امریک اوبامیانگ به چلسی نهایی نشده است.

1731742

 بارسا امیدوار بود که با جدایی این دو بازیکن، بتواند قرارداد کُنده را ثبت کند ولی چنین نشد. در نهایت ژاوی باید بدون مدافع فرانسوی محبوب خود برابر سوسیداد قرار بگیرد. کُنده بازی هفته اول برابر رایو وایه‌کانو را نیز از دست داده بود و طبق ادعای نشریه اسپورت، به شدت از این شرایط ناراضی است. در قرارداد او بندی وجود دارد که اگر تا پایان نقل و انتقالات قراردادش ثبت نشود، بازیکن آزاد خواهد شد و می تواند به تیمی دیگر برود.

1737279

در فهرست بارسلونا همچنین نام سرجینیو دِست هم به چشم نمی خورد. مدافع آمریکایی جایی در ایده های ژاوی ندارد و به او گفته شده که باید به دنبال تیمی دیگر باشد. در عوض نام اوبامیانگ و دیپای با تصمیم ژاوی وارد فهرست شده و امشب می توانند برابر سوسیداد به میدان بروند. دیدار سوسیداد و بارسا ساعت 22 به وقت محلی(30 بامداد فردا به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها