کد خبر : 1839568 | 30 مرداد 1401 ساعت 15:05 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

ترزیچ: این شکست احمقانه در تاریخ ثبت می‌شود

ادین ترزیچ، مربی دورتموند، شکست عجیب روز گذشته تیمش برابر وردربرمن را احمقانه خواند و گفت که به شدت از عملکرد بازیکنانش ناامید شده است.

ترزیچ: این شکست احمقانه در تاریخ ثبت می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بروسیا دورتموند در حالی که تا واپسین لحظات با دو گل از میهمانش وردربرمن جلو بود، در نهایت با نتیجه 2-3 به این تیم باخت. یولیان برانت در دقیقه 2+45 و رافائل گِرِرو در دقیقه 77 برای دورتموند گلزنی کردند اما وردربرمن با بازگشتی دیرهنگام شکست را با پیروزی عوض کرد. لی بوچانان در دقیقه 89، نیکلاس اشمیت در دقیقه 3+90 و اولیور بورکه در دقیقه 5+90 گل‌های وردربرمن را به ثمر رساندند. این شکست سبب شد که دورتموند صدر جدول را از دست بدهد.

1737073

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، این شکست را باور نداشت و آن را احمقانه خواند. او گفت که چنین شکستی در تاریخ ثبت خواهد شد:« وقتی تا دقیقه 88 با دو گل از حریف پیش هستید، باید بازی را پیروز شوید. این شکست به طرز عجیبی احمقانه بود و در تاریخ ثبت می شود. ما خوب بازی نکردیم و در دقایق پایانی وردربرمن کاملا برتر بود. ما شایسته شکست بودیم چرا که کنترل بازی را کاملا از دست داده بودیم.»

به دلیل بسته بودن ایستگاه مرکزی شهر، تماشاگران برای رسیدن به ورزشگاه مشکلات زیادی داشتند. دورتموند همچنین در این بازی مالِن و کریم آدیمی را هم در اختیار نداشت و در جریان بازی متس هوملس و داهود را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد. محمود داهود قصد داشت با کتف مصدوم هم بازی کند ولی پزشکان به او اجازه ندادند. دورتموند در دو بازی اول خود هم نمایش چندان خوبی نداشت ولی توانسته بود پیروز شود.

1737072

ترزیچ در ادامه گفت:« این شکست مرا به شدت نگران کرده است و باید با تفکر و تعمق، مشکل اصلی تیم را پیدا کنم. در دو بازی قبلی شانس با ما بود و توانستیم برنده شویم. شاید در آن دو بازی هم می توانستیم گل تساوی را دریافت کنیم اما همه اتفاقات بد برابر وردربرمن رخ داد. این یک شکست واقعا ناامید کننده است.»

دیدگاه‌ها