کد خبر : 1839569 | 30 مرداد 1401 ساعت 15:30 | 9.1K بازدید | 5 دیدگاه

همه دیدند داور دیدار سپاهان با ما چه کرد

هافبک نساجی: یکسال و نیم منتظر این لحظه بودیم

هافبک نساجی مازندران معتقد است از دست رفتن امتیازات با اشتباه داوران در انتهای فصل تاثیر خود را روی جایگاه تیمش می‌گذارد.

هافبک نساجی: یکسال و نیم منتظر این لحظه بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر مقابل سپاهان با نتیجه دو بر یک بازنده شد؛ اتفاق ویژه این مسابقه که اعتراض شدید اعضای نساجی را در پی داشت به اخراج نشدن رشید مظاهری دروازه‌بان طلایی پوشان برمی‌گردد.

سعید غلامعلی بیگی هافبک دفاعی باتجربه نساجی نیز مثل همه اعضای تیمش از این اشتباه داوری گلایه مند است. او که یکی از نفرات تاثیرگذار و فیکس نساجی در لیگ بیست ودوم محسوب می‌شود بر این باور است از دست رفتن چنین امتیازاتی به واسطه اشتباه داوری در آینده به ضرر نماینده قائمشهر خواهد شد.

این هافبک 28 ساله در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اتفاقات دیدار گذشته نساجی با سپاهان بیان کرد:‌ بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم و می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم اما متاسفانه همه دیدند که داور با ما چه کرد. ما دوست نداریم درباره داوران حرف بزنیم اما فکر می‌کنم کل ایران متوجه شدند که داور در اخراج نکردن رشید مظاهری اشتباه کرده است. ما انگیزه زیادی برای این مسابقه و عملکرد خوبی هم داشتیم اما متاسفانه به آنچه استحقاقش را داشتیم نرسیدیم.

هافبک نساجی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: متاسفانه 3 امتیاز این بازی مثل آب خوردن از تیم ما گرفته شد و هیچ کاری هم از دستمان برنمی‌آید. این امتیازات هدر رفته تاثیر خود را در پایان فصل روی تیم ما می‌گذارد. اگرچه ما یک مجموعه همدل هستیم که با فوتبال خود سعی خواهیم کرد جبران کنیم و بتوانیم در آینده نتایج خوبی به دست آوریم.

غلامعلی بیگی با اشاره به کار کردن زیر نظر حمید مطهری گفت: آقای مطهری واقعا از نظر شخصیتی و فنی جزو بهترین ها هستند. ایشان پرستیژ خاصی دارند که روی بازیکن اثر می‌گذارد. همه ما از حضور آقای مطهری استفاده می‌کنیم و امیدوارم که زیر نظر ایشان در لیگ امسال نتایج مطلوبی به دست آوریم و جواب اعتماد این مربی بادانش و جوان را به خوبی بدهیم.

هافبک تدافعی نساجی درباره میزبانی در ورزشگاه قائمشهر از ملوان افزود: واقعیت این است که حدود یک سال و نیم برای این شرایط لحظه شماری می‌کردیم؛ آرزوی ما این بوده و هست که در ورزشگاه وطنی قائمشهر میزبان حریفان باشیم و از حضور هواداران استفاده ببریم. خداراشکر که بالاخره این موضوع محقق شده و می‌توانیم مقابل ملوان با حضور هواداران در قائمشهر بازی کنیم.

غلامعلی‌بیگی درباره بازی با ملوان نیز گفت: ملوان تیم قابل احترامی است اما قطعا در ورزشگاه خانگی خود و جلو چشم هواداران‌مان به دنبال 3 امتیاز این مسابقه هستیم. هرچه در توان داریم می‌گذاریم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

دیدگاه‌ها