کد خبر : 1839575 | 30 مرداد 1401 ساعت 16:07 | 30.7K بازدید | 14 دیدگاه

آرمان رمضانی؛ من بازیکن مازاد نیستم!

مهاجم استقلال که به‌تازگی حواشی منتشر شده را پشت سر گذاشته با خیالی راحتی به تمرینات خود می‌پردازد.

آرمان رمضانی؛ من بازیکن مازاد نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، با بازگشت قایدی و محبی و همچنین سیاوش یزدانی، اخبار زیادی پیرامون لیست مازاد استقلال شنیده و یکی از کسانی که گفته می‌شد در آستانه جدایی از جمع آبی‌هاست، آرمان رمضانی بود.

این بازیکن در دیدار با ملوان هم در زمین مسابقه حضور پیدا کرد تا به‌نوعی به شایعات احتمال جدایی خود خاتمه دهد و در هفته اول نیز به‌عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود.

از اردوی پیش فصل استقلال اخباری مبنی بر علاقه ساپینتو به سبک بازی آرمان رمضانی شنیده می‌شد. حالا و با ماندن رمضانی در جمع شاگردان ساپینتو، می‌توان به صحت این موضوع بیشتر از قبل پی برد.

با وجود جدایی ارسلان مطهری و بلاتکلیفی کاوه رضایی بازهم دست ساپینتو برای انتخاب مهاجم تیمش باز است. آرمان رمضانی، سجاد شهباززاده و پیمان بابایی مهاجم هدف هستند.

درضمن محبی و قایدی نیز می‌‌توانند به‌عنوان مهاجم بازی کنند. باید دید در این ترافیک آرمان کجای پازل تاکتیکی ساپینتو قرار دارد؟

1737325
رمضانی که طی دوران حضور در استقلال دو گل سه امتیازی وارد دروازه شهرخودرو و صنعت نفت کرده، بازیکن مورد علاقه ساپینتو است و سرمربی پرتغالی روی نبردهای هوایی این بازیکن حساب خاصی باز کرده است.

دیدگاه‌ها