کد خبر : 1839577 | 30 مرداد 1401 ساعت 16:19 | 27.2K بازدید | 17 دیدگاه

180 دقیقه بی ثمر؛

عبدی قدر این فرصت را هم ندانست (عکس)

مهاجم 23 ساله پرسپولیس در باز کردن دروازه فولاد نیز ناکام ماند.

عبدی قدر این فرصت را هم ندانست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، طولانی‌شدن روند جذب مهاجم خارجی باعث شد تا پرسپولیس در دو هفته نخست با حضور مهدی عبدی پای به میدان بگذارد و این بازیکن در خط حمله به عنوان امید اول گلزنی مطرح شود.

عبدی اگرچه در این دو هفته فرصت چندانی هم در اختیار نداشته اما در بازی با ذوب آهن خودخواهی او و ضربه نامناسب به سمت دروازه فرعباسی باعث شد تا پرسپولیس از باز کردن دروازه حریف ناکام بماند. در دیدار دوم نیز پاس امید عالیشاه در مقابل محوطه جریمه به عبدی رسید و او در حالی که یک مدافع را با سرتوپ فریب داد، پس از آن تعلل کرد و پاس را به علی نعمتی نداد تا ساسان انصاری توپش را بزند.

حالا او در حالی به استقبال هفته سوم خواهد رفت که ممکن است دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما نمایشهای ضعیف و دور از انتظار این مهاجم باعث شده تا باتوجه به جذب یورگن لوکادیا و مهاجم خارجی دوم، شانس چندانی برای حفظ جایگاهش در ترکیب اصلی را نداشته باشد.

عبدی دو فصل پیش با محرومیت عیسی آل‌کثیر به ترکیب اصلی رسید و اگرچه در نیمه نهایی و فینال آسیا گلزنی کرد اما هرگز چهره یک مهاجم مطمئن را به نمایش نگذاشت؛ مشابه سرنوشتی که خط حمله پرسپولیس در نیم فصل دوم فصل بعدی داشت و این بار عبدی با مصدومیت آل کثیر به ترکیب اصلی راه یافت و بار دیگر با ضربات کم دقت، انتقاد هواداران را برانگیخت.

او که قرارداد طولانی مدت با پرسپولیس دارد، حالا باید از اندک فرصتها بهره ببرد تا چهره خود در میان اهالی فوتبال را به شکل سابق بازگرداند؛ یک مهاجم گلزن، خوش تکنیک و باهوش که البته در 180 دقیقه ابتدای لیگ چیزی جز ناکامی و افسوس نصیبش نشد.

1737301
1737298
1737299

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها