کد خبر : 1839587 | 30 مرداد 1401 ساعت 16:58 | 29.1K بازدید | 15 دیدگاه

شرط عجیب پپ برای جذب بازیکن

گواردیولا: اگر این شرایط را دارید، به سیتی بیایید

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی در مصاحبه‌ای جدید از معیار جالب خود برای جذب بازیکن گفت.

گواردیولا: اگر این شرایط را دارید، به سیتی بیایید

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی تابستان امسال تا به اینجا چهار بازیکن جذب کرده و شروعی توفانی هم در لیگ برتر داشته است. با توصیه پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، کالوین فیلیپس، ارلینگ هالند و جولین آلوارز، مهمترین خریدهای سیتی بوده‌اند و به خصوص ستاره نروژی امید اول سیتیزن‌ها در فصل جدید محسوب می‌شود.

1737316

پپ گواردیولا در مصاحبه با برنامه "سوپر ساندی مچ‌دی" و در مورد معیارهایش برای جذب بازیکن، توضیح جالبی داد:«  بازیکن مورد علاقه من بازیکنی است که در درجه اول، انسان خوبی باشد. من از بازیکن مغرور و خودخواه خوشم نمی‌آید. البته غرور برای یک فوتبالیست خوب است ولی دوست ندارم زیاد مغرور باشد. وقتی بحث خرید بازیکن مطرح می‌شود، ابتدا از بازیکن‌یاب باشگاه در مورد شخصیت بازیکن سوال می‌کنم. برای من مهارت و تکنیک او در درجه دوم اهمیت قرار دارد و چندان مهم نیست.»

در این لحظه مجری برنامه که از پاسخ پپ شگفت زده شده بود، چند بار تکرار کرد، واقعا اینطور است؟ که هر بار با پاسخ مثبت و تاکید پپ روبه‌رو شد.

گواردیولا سپس ادامه داد:« استعدادیاب‌های باشگاه احمق نیستند و به‌خوبی از این قضیه مطلعند. آنها می‌دانند که چه بازیکنانی را باید به من معرفی کنند. برای من جام بردن با بازیکنان خودخواه که فضای رختکن را مسموم می‌کنند، مهم نیست. شخصیت بازیکن باید خوب باشد.»

1737317

پپ در مورد آینده‌اش در سیتی گفت:« پس از جام جهانی صحبت خواهیم کرد. بهترین تصمیم را برای خودم و باشگاه خواهم گرفت. من عاشق مربیگری هستم و در غیر این‌صورت اینجا نبودم ولی از سوی دیگر دوست دارم از کارم لذت ببرم. آماده سازی تیم، تمرینات، کارهای تاکتیکی و.... ولی وقتی شما هر سه روز یک‌بار بازی می‌کنید، انگار که هر روز اسپاگتی می‌خورید، اسپاگتی، اسپاگتی، اسپاگتی. من اسپاگتی دوست دارم اما ترجیح می‌دهم هر روز غذای متفاوتی بخورم. شاید یک استراحت بد نباشد.»

1737320

گواردیولا در مورد اصرار برای حفظ یک بازیکن در تیم گفت:« وقتی بازیکنی را بر خلاف میلش در باشگاه حفظ کنید، چطور می‌توانید انتظار بهترین بازی را از او داشته باشید. پنجره نقل و انتقالات 10 یا 15 روز دیگر باز است و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. اگر برای بازیکنی پیشنهادی خوب برسد و بخواهد برود، به دنبال بهترین راه حل خواهیم بود.»

پپ در این مورد فران تورس را مثال زد که زمستان گذشته برای پیوستن به بارسا اصرار داشت و باشگاه مانع او نشد. سیتی حالا شرایط مشابهی با برناردو سیلوا دارد و ستاره پرتغالی هم قصد دارد همین تابستان به بارسلونا برود.

دیدگاه‌ها