کد خبر : 1839589 | 30 مرداد 1401 ساعت 17:26 | 14.8K بازدید | 4 دیدگاه

لوکاس هرناندز:

چرا طولانی‌مدت در بایرن مونیخ نمانم؟

لوکاس هرناندز، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ مدعی شد دلیلی مبنی بر جدایی از این باشگاه نمی‌بیند.

چرا طولانی‌مدت در بایرن مونیخ نمانم؟

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس هرناندز هنگام انتقال 80 میلیون یورویی به بایرن مونیخ، عنوان گران‌قیمت‌ترین خرید تاریخ این باشگاه را از آن خود کرد. هنوز دو سال از قرارداد این مدافع فرانسوی با این باشگاه باقی مانده و لوکاس هرناندز تاکید کرد در بایرن مونیخ احساس خوبی دارد و به وقتش در مورد آینده فکر می‌کند.

لوکاس هرناندز در مورد شکست 2-4 فصل قبل مقابل بوخوم گفت: "نتیجه فصل گذشته برابر این تیم فاجعه بار بود و حالا اکنون می‌دانیم که بازی کردن در خانه این تیم چقدر دشوار است، بنابراین باید از همان دقیقه اول هوشیار بوده و مطمئن شویم که سه امتیاز را با خود به خانه می‌بریم.

1737323

شرایط تئو هرناندز در میلان؟ برادرم بازیکنی متفاوت از من است و ذهنیتی هجومی دارد. تئو همیشه می‌خواهد توپ را در اختیار داشته باشد و بسیار سریع است. اما وقتی در کنار هم در ترکیب تیم ملی فرانسه بازی می‌کنیم، به‌خوبی مکمل یکدیگر در زمین هستیم.

سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی رویدادهای تیمی؟ بله، این کار همیشه بر عهده من است و برایش تلاش می‌کنم، زیرا این کار را دوست دارم. فکر می‌کنم چنین برنامه‌هایی برای روحیه تیمی مهم است. برای اینکه یکدیگر را در زمین درک کرده و با تمام توان در میدان حاضر شویم، باید در خارج از زمین هم درک متقابلی وجود داشته باشد.

آینده لوکاس در بایرن مونیخ؟ من اینجا بسیار خوشحالم و هنوز قراردادی دو ساله دارم. زمانش برسد، با خانواده و مدیر برنامه‌ام صحبت خواهم کرد. اما همان‌طور که همیشه گفته‌ام در بایرن احساس خوبی دارم، پس چرا زمان طولانی‌تری در این باشگاه نمانم؟"

دیدگاه‌ها