کد خبر : 1839600 | 30 مرداد 1401 ساعت 18:30 | 20.3K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش اسپورت؛

11 روز و 6 بازیکن مازاد؛ مبارزه بارسلونا علیه زمان

بارسلونا زمان زیادی برای انتقال 6 بازیکن خود به باشگاهی دیگر ندارد و برای جذب بازیکنان مدنظرش ابتدا باید این مشکل را حل کند.

11 روز و 6 بازیکن مازاد؛ مبارزه بارسلونا علیه زمان

به گزارش "ورزش سه"، تنها یازده روز به پایان نقل و انتقالات باقی‌مانده و بارسلونا باید تلاش کند در این مدت، 6 بازیکن خود را به تیمی دیگر انتقال دهد. زمان به سرعت در حال سپری شدن است و پس از پاسخ منفی لالیگا به استفاده بارسا از اهرم مالی پنجم، این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید چاره‌ای ندارد جز اینکه چند بازیکن خود را واگذار کند یا دستمزد بازیکنانش را کاهش دهد.

1736694

در حال حاضر بارسلونا روی جدایی 6 بازیکن خود کار می‌کند؛ ممفیس دیپای، پی‌یر امریک اوبامیانگ، ساموئل اومتیتی، سرجینیو دِست، فرانکی دی‌یونگ و مارتین برایثویت. بارسلونا اگر می‌خواهد کار جذب مارکوس آلونسو و یک مدافع راست جدید را نهایی کند، باید در فاصله یازده روز تا پایان انتقالات، به روند خروجی‌های خود سرعت بدهد.

1737008

ممفیس دیپای: تصور می‌شد که این ستاره هلندی به یوونتوس خواهد رفت ولی کار انتقال او به دلیل دستمزد بالایی که تقاضا کرده، دشوار شده است. بارسا اما همچنان خوشبین است که مشکل او با یوونتوس در 48 ساعت آینده حل شود. بارسا مشکلی برای فسخ قرارداد دیپای و انتقال او به‌عنوان بازیکن آزاد ندارد.

امریک اوبامیانگ: ستاره گابنی با چلسی در ارتباط است ولی بارسا برای فروش او 25 میلیون یورو می‌خواهد. چلسی در حال بررسی شرایط است و احتمالا به‌زودی اوبامیانگ راهی چلسی خواهد شد.

1736307

ساموئل اومتیتی: به نظر می‌رسد مدافع فرانسوی بالاخره از بارسا جدا خواهد شد. او با لچه ایتالیا به توافق کامل رسیده است.

سرجینیو دِست: ژاوی این مدافع راست آمریکایی را نمی‌خواهد ولی دِست هنوز پیشنهاد خوبی دریافت نکرده است. گفته می‌شود منچستریونایتد شرایط او را زیر نظر دارد.

1733957

فرانکی دی‌یونگ: پس از انتقال کاسمیرو به یونایتد، این باشگاه از جذب دی‌یونگ منصرف شده است. در حال حاضر چلسی محتمل‌ترین مقصد برای هافبک هلندی است. به او گفته شده است که در صورت ماندن، باید 50 درصد از دستمزدش را کاهش دهد.

مارتین برایثویت: مهاجم دانمارکی از مایورکا پیشنهاد دارد ولی تمایلی برای جدایی نشان نداده است. بارسا ممکن است به‌زودی قرارداد او را یک‌طرفه فسخ کند. مذاکره با او برای رسیدن به یک راه حل دوستانه ادامه دارد.

دیدگاه‌ها