کد خبر : 1839607 | 30 مرداد 1401 ساعت 19:02 | 14.2K بازدید | 5 دیدگاه

طعنه‌‎های مورینیو؛ ممنون بابت این برنامه‌ریزی!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم نسبت به برنامه ریزی فصل فوتبال در ایتالیا شکایت دارد.

طعنه‌‎های مورینیو؛ ممنون بابت این برنامه‌ریزی!

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی فصل را خوب و با کسب پیروزی آغاز کرد و حالا آنها فردا در خانه پذیرای کرمونزه خواهند بود. به‌علت برگزاری جام جهانی در ماه نوامبر، فصلِ فوتبال در تمامی دنیا به‌صورت فشرده برگزار خواهد شد و ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از دیدار با کرمونزه به طعنه مدعی شد این برنامه مانند یک هدیه برای باشگاه رم محسوب می‌شود.

ژوزه مورینیو گفت: "استقبال هواداران و فروش رفتن همه بلیت‌ها اتفاقی باور نکردنی بوده و شور و شوق هواداران، پایه و اساس همه‌چیز است. من کرمونزه را تیمی که از سری بی آمده نمی‌بینم، زیرا آنها با سازماندهی فوق العاده‌ای بازی می‌کنند و سرمربی این تیم شایسته تمجید فراوان است. آنها می‌دانند چگونه بازی کرده و قدرت حریف را محدود کنند و البته باشگاه سرمایه گذاری قابل توجهی در بازار انجام داده است.

1737340

در طول دو هفته ما هر دو یا سه روز یک‌بار بازی خواهیم کرد. این یک هدیه فوق العاده برای ماست که فقط دو روز پس از تقابل با یوونتوس، باید با مونزا بازی کنیم و بنابراین از این بابت بسیار متشکرم. کسب پیروزی در ایتالیا دشوارتر است، زیرا همه تیم‌ها تقویت شده‌اند و این خبر بدی برای آن دسته از تیم‌هایی مانند ماست که می‌خواهند امسال را بالاتر از فصل گذشته به پایان برسانند. ما لیگ کنفرانس را بردیم که تفاوت چندانی با لیگ اروپا ندارد، بنابراین با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا در لیگ اروپا نیز به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

احتمال جذب مهاجم جدید؟ آندره‌آ بلوتی یک بازیکن آزاد است و بنابراین من اجازه دارم در مورد او صحبت کنم. حرف من این است که اگر واقعا بلوتی علاقه دارد راهی رم شود، من این احساس او را خیلی دوست دارم."

دیدگاه‌ها