کد خبر : 1839614 | 30 مرداد 1401 ساعت 19:26 | 5.5K بازدید | 4 دیدگاه

خط و نشان نریمان‌جهان برای حریفان نفت MIS

بازیکن نفت مسجدسلیمان گفت تیم‌های آقای مهاجری روی زمین بازی می‌کنند و به بازیسازی اعتقاد دارند.

خط و نشان نریمان‌جهان برای حریفان نفت MIS

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که فصل گذشته 22 امتیاز تصاحب کرد و در طی فصل تنها 3 پیروزی را به‌دست آورد، در لیگ امسال و تا پایان هفته دوم با یک پیروزی و یک تساوی و کسب 4 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

نفتی‌ها هفته قبل با تک گل سامان نریمان جهان از هوادار پیش افتادند اما در نهایت این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید. نریمان جهان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر شرایط در مسجد سلیمان خیلی خوب است. در این دو دیدار یک برد و یک مساوی داشته‌ایم که البته دیدار با هوادار را می‌توانستیم ببریم و در جدول 6 امتیازی باشیم که این‌طور نشد. اما باز هم بابت این مسئله خدا را شکر می‌کنیم.

او درباره روند خوب نفت MIS نیز اظهار کرد: فکر می‌کنم برای اولین‌بار در تاریخ لیگ برتر است که تیم نفت مسجدسلیمان در دو دیدار نخست خود توانسته است 4 امتیاز بگیرد. امیدوارم که این موفقیت ادامه دار باشد. خدا را شکر من نیز توانستم اولین گلم را برای تیم نفت به ثمر برسانم. ان شالله که این موفقیت‌ها ادامه دار باشد و بتوانم هر طور که شده، به تیم کمک کنم. حالا این کمک کردن می‌خواهد با زدن گل باشد، یا پاس گل و یا عملکرد موثر.

1737362

نریمان جهان درخصوص سبک بازی رضا مهاجری در تیم نفت نیز اظهار کرد: من قبلا هم گفته‌ام تیم‌های آقای مهاجری روی زمین بازی می‌کنند و قدم به قدم توپ را جلو می‌برند و به بازیسازی اعتقاد دارند. این می‌تواند به من خیلی کمک کند چون سبک بازی من همین است.

بازیکن نفت درباره بهبود کیفیت سبک بازی خود در فصل جدید نیز توضیح داد: اگر در دو بازی اخیر دقت کرده باشید، نسبت به قبل خوب بازی می‌کنم و علت آن نیز، خوب بودن تیم است. بازیکنان دستورات تاکتیکی کادرفنی و آقای مهاجری را اجرا می‌کنند. روی زمین بازی کردن باعث می‌شود همه ما به چشم بیاییم، از خط دفاعی گرفته تا خط حمله.

وی درباره شرایط نفت نیز گفت: اوضاع تیم خیلی خوب است. امیدوارم بتوانیم به هدف‌هایی که داریم برسیم و جایگاه مناسبی که در شأن نفت است؛ به‌دست بیاوریم. تلاش می‌کنیم بازی به بازی امتیازها را جمع کنیم و به‌راحتی امتیاز از دست ندهیم. همه می‌دانند در لیگ برتر امتیاز گرفتن سخت است و هفته به هفته نیز دشوارتر می‌شود و تیم‌ها با دقت بیشتری حریفان را آنالیز می‌کنند.

نریمان جهان همچنین برای حریفان خط و نشان کشید و گفت: مطمئن باشید ما نیز یکی از تیم‌های سخت‌کوش لیگ هستیم. بازی کردن مقابل نفت و شکست دادن تیم ما، راحت نخواهد بود. ما رقبایمان را به زحمت خواهیم انداخت و برای کسب پیروزی در همه بازی‌ها به میدان خواهیم رفت.

گفت‌وگو: کیوان رشیدی نسب

1737359

دیدگاه‌ها