کد خبر : 1839621 | 30 مرداد 1401 ساعت 19:57 | 15.8K بازدید | 3 دیدگاه

نقطه قوتی که پاشنه آشیل شد؛

چه بر سر تیم توماس توخل آمده؟ (عکس)

دروازه‌بان و خط دفاعی چلسی امروز برابر ستاره‌های لیدز حرفی برای گفتن نداشته و بسیار ضعیف ظاهر شدند.

چه بر سر تیم توماس توخل آمده؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در اولین هفته لیگ برتر و در دیداری دشوار و نزدیک، اورتون را با یک گل شکست داد، اما در ادامه اوضاع اصلا باب میل این تیم پیش نرفته است. آبی‌های لندن هفته بعد در دربی در دقیقه 95 برتری مقابل تاتنهام را از دست دادند و امروز نیز چلسی با ارائه نمایشی فاجعه بار در طول 90 دقیقه، سه بار دروازه‌اش را برابر لیدز باز شده دید و شکست سنگینی را در الندرود متحمل شد.

اما نکته عجیب، افت عجیب دروازه‌بان و خط دفاعی چلسی در ماه‌های اخیر بوده است. ادوارد مندی که سال گذشته عنوان بهترین سنگربان جهان را از آن خود کرده بود، روی گل اول مرتکب اشتباه عجیبی شده و توپ را تقدیم به مهاجم لیدز کرد.

در ادامه نیز به نظر می‌رسید بازیکنان لیدز هر گاه اراده می‌کنند به‌راحتی می‌توانند از خط دفاعی چلسی عبور کرده و به سمت دروازه این تیم حمله کنند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در ماه‌های ابتدایی حضور توخل در چلسی، این تیم از نظر دفاعی فوق العاده ظاهر می‌شد و در چند وقت اخیر این روند به کلی تغییر یافته است.

جالب اینجاست امروز بازی شماره 60 توماس توخل در لیگ برتر روی نیمکت چلسی در حدود دو سال اخیر بود. تیم تحت هدایت او در 30 بازی اول فقط 17 گل دریافت کرده و از نظر دفاعی فوق العاده ظاهر شده بود، اما در ادامه این روند به شکل عجیبی تغییر کرد و چلسی در 30 بازی اخیر دقیقاً دو برابر گل خورده که موضوع بسیار نگران کننده‌ای برای کادر فنی و هواداران این تیم است.

1737376
1737375
1737374
1737373

دیدگاه‌ها