کد خبر : 1839633 | 30 مرداد 1401 ساعت 20:49 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی لیدز پاسخ توخل را داد؛ تیم برتر بودیم

جسی مارش، سرمربی لیدزیونایتد، معتقد است تیمش در بازی چلسی نمایش بهتری از حریف ارائه داده است.

سرمربی لیدز پاسخ توخل را داد؛ تیم برتر بودیم

به گزارش "ورزش سه"، لیدزیونایتد امروز در خانه خود دست به کاری بزرگ زده و با نتیجه درخشان 0-3 از سد چلسی گذشت. در پایان این دیدار توماس توخل مدعی شد تیمش عملکرد خوبی داشته و دو گل را به حریف هدیه داده است. اما جسی مارش پاسخ سرمربی آلمانی چلسی را داده و تاکید کرد لیدز سبک بازی خود را به این تیم دیکته کرده است.

1737404

جسی مارش گفت: "این بهترین عملکرد لیدز از زمان حضورم روی نیمکت این تیم بود و خوشحالم که چنین نمایشی را می‌بینم. نه فقط از حیث نتیجه، بلکه در جریان بازی نیز ما تیم بهتری بودیم. ما یک برنامه پیچیده داشتیم که تاکتیک‌های مختلف می‌شد. هر چه بیشتر بتوانیم تنوع داشته باشیم، شرایط بهتر و بهتر می‌شود. عملکرد خوبی داشتیم و این نتیجه کار آن دسته از بازیکنانی است که نقش خود را در زمین درک می‌کنند.

ما در بین نیمه در مورد مورد اصلاح سیستم با بازیکنان صحبت کردیم و آماده بودیم خودمان را با سبک بازی حریف تطبیق دهیم. با بازیکنان در مورد مالکیت توپ، برنامه بازی و تعهد به تیم صحبت کردیم.

اظهارات توماس توخل؟  او می‌تواند نظر خود را داشته باشد، اما شیوه بازی خود را تقریباً به‌طور کامل در جریان مسابقه دیکته کرده و سبک بازی چلسی را محدود کرده و حریف را وادار به اشتباه کردیم. رودریگو هر روز بهتر شده و بالاترین سطح تعهد را نشان می‌دهد. ما همچنین بازیکنان سطح بالایی مانند هریسون و آرونسون داریم و شما می‌توانید پتانسیل واقعی تیم را ببینید."

دیدگاه‌ها