کد خبر : 1839634 | 30 مرداد 1401 ساعت 20:53 | 10K بازدید | 4 دیدگاه

نگرانی از گل نزدن استرلینگ؛ نکند او تیمو ورنرِ دوم باشد

عملکرد ضعیف رحیم استرلینگ در جریان شکست 3-0 چلسی مقابل لیدز هواداران این تیم را نگران کرده و باعث شده او از سوی برخی هواداران به تیمو ورنر تشبیه شود.

نگرانی از گل نزدن استرلینگ؛ نکند او تیمو ورنرِ دوم باشد

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ، مهاجم جدید چلسی، که امسال تابستان از منچسترسیتی به این تیم پیوست تا کنون موفق نشده برای آبی‌های لندن گلزنی کند. او در دیدار امشب چلسی مقابل لیدز با اینکه از ابتدا به میدان رفته بود و 87 در زمین حضور داشت هم عملکردی ضعیف داشت و نتوانست گلی به ثمر برساند. چلسی در این بازی با نتیجه 3-0 شکست خورد.

هواداران چلسی از عملکرد ضعیف استرلینگ در ترکیب تیم‌شان نگران هستند و برخی از آنها او را با تیمو ورنر، مهاجم سابق چلسی، مقایسه می‌کنند. تیمو ورنر در زمان حضور در چلسی با انتقاد زیادی مواجه بود و امسال تابستان به باشگاه سابقش لایپزیش برگشت.

1737407

استرلینگ در اوایل دیدار امروز مقابل لیدز یک فرصت گلزنی را از دست داد. لیدز کمی بعد از فرصت از دست رفته توسط استرلینگ به گل رسید تا اولین گل بازی به ثمر برسد. هواداران چلسی می‌گویند استرلینگ با پیراهن آبی‌‌رنگ تیم‌شان حتی سایه‌ای از رحیم استرلینگ گلزن منچسترسیتی نیست.

1737408

هواداران چلسی معتقدند برخی مهاجمان بعد از پیوستن به چلسی دچار ضعف می‌شوند و نمی‌توانند به اندازه تیم‌های سابق‌شان بدرخشند. آنها به عملکرد مهاجمانی مثل تیمو ورنر، روملو لوکاکو و آلوارو موراتا اشاره می‌کنند و نگرانند رحیم استرلینگ هم به این شرایط دچار بشود. وضعیتی که هواداران چلسی از آن به‌عنوان نفرین آبی یاد می‌کنند.

دیدگاه‌ها