کد خبر : 1839638 | 30 مرداد 1401 ساعت 21:09 | 18.8K بازدید | 6 دیدگاه

نشانه بد برای پپ؛ اولین شکست فصل سیتی؟ (عکس)

در حالی‌که منچسترسیتی از نیوکسل پیش افتاده بود، در نهایت تیم پپ گواردیولا بازنده به رختکن رفت.

نشانه بد برای پپ؛ اولین شکست فصل سیتی؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که مدعیان سنتی در لیگ برتر کارشان را چندان خوب شروع نکرده بودند، منچسترسیتی در دو هفته ابتدایی موفق به کسب 6 امتیاز شده و یک‌بار دیگر نشان داد یکی از نامزدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. سیتیزن‌ها امروز در دیداری دشوار و در خانه نیوکسل به میدان رفته و خیلی زود و با حرکت تماشایی برناردو سیلوا و ضربه تمام کننده ایلکای گوندوگان از حریف پیش افتادند.

اما در اواخر نیمه اول شرایط به یک‌باره تغییر کرد و نیوکسل در حدود 10 دقیقه دو بار به گل رسید. ابتدا این میگول آلمیرون بود که پاس آلن سنت ماکسیمین از سمت چپ را در شرایطی دشوار و در مقابل دروازه تبدیل به گل کرده و در دقیقه 28 کار را به تساوی کشاند. اما 10 دقیقه بعد این کالوم ویلسون بود که در دهانه دروازه موفق به گلزنی شد و در نهایت این نیوکسل بود که بر خلاف انتظار و جریان مسابقه در دقایق ابتدایی، پیروز به رختکن رفت.

این هفتمین بار در تاریخ لیگ برتر است که منچسترسیتی در یک بازی ابتدا دروازه حریف را باز می‌کند، اما در ادامه در همان نیمه اول مغلوب شده و بازنده به رختکن می‌رود. جالب اینجاست منچسترسیتی در پنج بازی از این 6 مسابقه، در این شرایط شکست خورده و تنها مقابل بولتون در دسامبر 2007 به برتری دست یافته است. حالا شاگردان پپ گواردیولا تلاش می‌کنند در فضای دشوار استادیوم سنت جیمز پارک و در مقابل تیم آماده ادی هاو، شرایط را تغییر داده و در این بازی حداقل به یک امتیاز دست پیدا کنند.

17374171737415
17374131737416

دیدگاه‌ها