کد خبر : 1839650 | 30 مرداد 1401 ساعت 22:41 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

تریپیه: نمی‌خواستم دی‌بروینه را مصدوم کنم

کیه‌ران تریپیه، ستاره نیوکسل که گلی تماشایی در مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند از عملکرد تیمش بسیار راضی است.

تریپیه: نمی‌خواستم دی‌بروینه را مصدوم کنم

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌ران تریپیه یکی از بهترین بازیکنان نیوکسل در دیدار مقابل سیتی بود. او گل سوم تیمش را روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند. بعد از این گل او خطایی روی کوین دی‌بروینه انجام داد و با کارت قرمز مستقیم جریمه شد ولی بعد از بررسی صحنه توسط VAR داور تصمیم خود را تغییر داد و کارت قرمز را به یک کارت زرد تبدیل کرد. تریپیه می‌گوید خطایی که روی ستاره بلژیکی سیتی انجام داد عمدی نبوده و بعد از بازی از او دلجویی کرده است.

در دقیقه 73 داور به کیه‌ران تریپیه کارت قرمز نشان داد تا نیوکسل را نگران کند. وقتی دی‌بروینه در میانه میدان صاحب توپ شد و حرکتش را آغاز کرد تریپیه خود را به او رساند و تکل او باعث شد ستاره بلژیکی سیتی به زمین بیفتد. داور بلافاصله به تریپیه کارت قرمز نشان داد ولی بعد از بررسی صحنه توسط VAR کارت قرمز به کارت زرد تبدیل شد تا گلزن نیوکسل در این بازی در میدان بماند.

1737445

تریپیه در پایان بازی درباره صحنه جنجالی خطایی که روی کوین دی‌بروینه انجام داد گفت:" من همه چیز را فدای تیمم می‌کنم و می‌خواهم همیشه برنده باشیم. ولی کسی نیستم که بخواهم بازیکنان دیگر را مصدوم کنم. بعد از بازی با کوین دی‌بروینه صحبت کردم. داور تصمیم خودش را عوض کرد و کارت قرمز را به کارت زرد تبدیل کرد.

او در ادامه صحبت‌هایش درباره عملکرد خوب نیوکسل در این بازی گفت:" همینطور که قبل از بازی گفته بودم ما می‌خواستیم پا به پای سیتی پیش برویم و نشان بدهیم چیزی کم نداریم. معتقدم در طول مسابقه موفق شدیم به این هدف برسیم.

این نشان می‌دهد ما از ژانویه تا امروز چه راه طولانی‌ای را طی کردیم. ما در مدت زمانی کوتاه قدم‌های خیلی بلندی برداشتیم تا به این شرایط برسیم.

دیدگاه‌ها