کد خبر : 1839651 | 30 مرداد 1401 ساعت 22:56 | 20.2K بازدید | 7 دیدگاه

گواردیولا: سیتی امروز نمی‌توانست برنده باشد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل نیوکسل از بازیکنانش تقدیر کرد و گفت نیوکسل به یکی از دشوارترین حریفان تبدیل شده است.

گواردیولا: سیتی امروز نمی‌توانست برنده باشد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در سومین هفته فصل جدید لیگ برتر به ورزشگاه خانگی نیوکسل رفت و در یک بازی سخت و دشوار با نتیجه 3-3 متوقف شد تا روند پیروزی‌های تیم پپ گواردیولا قطع شود.

سیتی با اینکه خیلی زود گل اول را وارد دروازه حریفش کرد اما نیمه اول را با شکست 2-1 به پایان برد. شاگردان پپ در نیمه دوم هم ابتدا از حریف گلی دیگر دریافت کردند ولی در ادامه موفق شدند کار را به تساوی بکشانند تا دیدار دو تیم با تساوی 3-3 به پایان برسد. پپ گواردیولا در پایان بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

1737447

لیگ برتر هر روز دشوارتر از دیروز
ما امروز نمی‌توانستیم برنده شویم. نیوکسل در حال تبدیل شدن به یکی از سخت‌ترین رقبا است. لیدز هم امروز چلسی را شکست داد. لیگ برتر خیلی دشوار است. این نشان می‌دهد ما در پنج سال گذشته چکار بزرگی کردیم و از این به بعد کار چقدر دشوار خواهد شد. اینکه دیدیم تیم ما تا آخرین لحظه جنگید کافی است.

نیوکسل و سرمربی‌اش ادی هاو
نیوکسل سیاه و سفید می‌پوشد و خیلی خوب بازی می‌کند. ادی هاو یکی از بهترین مربیان لیگ برتر است. تیم نیوکسل در حال پیشرفت است. آنها ریتم خیلی خوبی داشتند و باکیفیت بازی کردند. این روزها بازی کردن در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک سخت است.

عملکرد سیتی در جریان بازی
شاهد یک فوتبال درست و حسابی بودیم. ما خیلی خوب شروع کردیم. ولی بعد دوئل‌ها را باختیم و آنها بیشتر دویدند. بعد از اینکه گارد ما باز شد آنها برای بیست دقیقه بهتر از ما بودند. آلن سن‌ماکسیمین بازیکن واقعا خطرناکی است. ما باید در نزدیکی محوطه جریمه حریف بیشتر مالکیت توپ را حفظ می‌کردیم.

ارلینگ هالند
بگذارید از همین حالا روشن کنم که وقتی قرار است هر سه روز بازی کنیم ارلینگ هالند در همه بازی‌ها حضور نخواهد داشت. در بعضی بازی‌ها خولین آلوارز به میدان می‌رود.

دیدگاه‌ها