کد خبر : 1839654 | 30 مرداد 1401 ساعت 23:18 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

ادی‌ هاو: نیوکسل در کلاس جهانی بازی کرد

ادی هاو، سرمربی نیوکسل بعد از تساوی 3-3 مقابل منچسترسیتی از بازیکنانش ستایش کرد و گفت تیم او در مقابل سیتی فوتبالی در کلاس جهانی انجام داده است.

ادی‌ هاو: نیوکسل در کلاس جهانی بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل در سومین هفته لیگ برتر موفق شد در خانه خود، سنت‌جیمز پارک، در مقابل منچسترسیتی که از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آید با ارائه عملکردی خوب به تساوی 3-3 دست پیدا کند. شاگردان ادی هاو نیمه اول را با پیروزی 2-1 به پایان بردند و حتی در شروع نیمه دوم اختلاف خود را به دو گل رساندند اما در نهایت بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید.

1737451

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، در پایان بازی با اعلام اینکه بازیکنانش در مقابل تیمی قدرتمند مثل سیتی بازی می‌کردند از آنها تمجید کرد. او در صحبت‌های خود گفت:" خیلی خیلی راضی‌ام. بازیکنان ما به آنچه کادر فنی از آنها می‌خواست به بهترین شکل ممکن عمل کردند و از اول تا آخر بازی عالی بودند. ما از نظر انرژی و قدرت بدنی خیلی خوب بودیم و بازیکنان ما از نظر تاکتیکی هم نمایشی خیره‌کننده داشتند. برخی از حرکات ما در بالاترین سطح فوتبال بود. البته در فاز دفاعی چند مورد اشتباه داریم که جای پیشرفت دارد. اما باید بگویم که حریف ما هم واقعا خوب و قدرتمند بود.

چالشی که من از این به بعد برای بازیکنانم تعریف می‌کنم این است که آیا می‌توانیم در بازی‌های بعدی هم با همین قدرت و تلاش و کیفیت بازی کنیم یا نه؟

1737452

من عاشق این تیم و بازیکنانی هستم که امسال در اختیار دارم. البته به دنبال جذب چند مهره جدید و تقویت تیم فعلی هستیم. ولی همینطور که امروز دیدید روحیه تیمی و اتحاد ما در سطح بالایی است و این یکی از بزرگترین نقاط قوت نیوکسل محسوب می‌شود".

دیدگاه‌ها