کد خبر : 1839657 | 30 مرداد 1401 ساعت 23:35 | 6.9K بازدید | 4 دیدگاه

ناگلزمان: حریف هیچ راهی برای امتیاز گرفتن نداشت

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی 7-0 شاگردانش مقابل بایرن مونیخ از آنها ستایش کرد و گفت باواریایی‌ها سزاوار پیروزی بوده‌اند.

ناگلزمان: حریف هیچ راهی برای امتیاز گرفتن نداشت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در سومین هفته فصل جدید بوندس‌لیگا با یک پیروزی پرگل در بازی خارج از خانه مقابل بوخوم به کار خود پایان داد. شاگردان ناگلزمان که در دو هفته قبلی هم دو پیروزی مقابل آینتراخت و ولفسبورگ به‌دست آورده بودند در مقابل بوخوم با ارائه نمایشی کاملا برتر موفق شدند حریف را 7-0 در هم بکوبند.

1737455

ناگلزمان همان‌طور که انتظار می‌رفت در پایان بازی از عملکرد شاگردانش کاملا راضی بود و به رسانه‌ها گفت:" هم از اینکه سه امتیاز بازی را به‌دست آوردیم و هم به‌خاطر نوع بازی‌مان خوشحالم؛ به خصوص به‌خاطر شکستی که فصل گذشته در اینجا داشتیم و البته سزاوارش بودیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و بوخوم از همان اول فهمید که نمی‌تواند از این بازی امتیاز بگیرد. ما واقعا شایسته این پیروزی بودیم.

حالا نگاه‌مان به بازی بعدی مقابل گلادباخ خواهد بود. حریفی که فصل گذشته مقابلش خوب کار نکردیم. ولی من مطمئنم که بازی خوبی انجام خواهیم داد؛ شک ندارم. این هفته در تمرین‌ها روی بازی بعدی کار می‌کنیم.

دی‌لیخت اوایل هفته مصدوم شد ولی بعد وضعیت بهتری پیدا کرد و قرار بود امروز به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان برود که دستش مصدوم شد. دی‌لیخت امروز خوب بازی کرد و دیگر بازیکنان خط دفاعی سه نفره ما هم خوب بودند و دروازه را بسته نگه داشتند. او در بایرن خیلی خوب پیشرفت می‌کند".

دیدگاه‌ها