کد خبر : 1839679 | 31 مرداد 1401 ساعت 09:47 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: از عملکرد شاگردانم راضی هستم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید از نمایش شاگردانش برابر آتالانتا کاملا راضی است.

پیولی: از عملکرد شاگردانم راضی هستم

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ ایتالیا به مصاف آتالانتا رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
روسونری گل اول را در این دیدار دریافت کرد اما موفق شد توسط اسماعیل بن ناصر بازی را به تساوی بکشاند تا یک امتیاز از بازی هفته دوم به دست آورده باشد و دست خالی به خانه برنگردد. 
پیولی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من از این نظر که به آتالانتا اجازه ایجاد موقعیت گل زیادی ندادیم بسیار راضی و خوشحال هستم. ما با روحیه بسیار خوبی بازی کردیم. بازیکنان در زمین فداکاری زیادی داشتند اما نباید پس از نیمه دوم تا این حد عجولانه و آشفته بازی می‌کردیم.»
این مربی ایتالیایی با اشاره به تغییر سبک بازی حریف در نیمه دوم اظهار داشت:« آتالانتا در نیمه دوم سیستمش را تغییر داد و در عمق دفاع نشست. ما نیاز داشتیم که با صبوری بیشتری برای عبور از خطوط آنها و باز کردن دروازه این تیم بازی کنیم.»

1711545

او درباره استفاده از مهاجمان جدید در نیمه دوم اضافه کرد:«من مهاجمان قدرتمند بسیاری دارم و ما باید آنها را در کنار هم به بازی بگیریم تا آماده بمانند. دوست داشتم رافائل لیائو برای گلزنی بیشتر تلاش کند اما چنین چیزی طبیعی است. با حضور بازیکنان جدید فرصت گلزنی بیشتری پیدا کردیم.»
سرمربی میلان در پاسخ به این سوال که از عملکرد چه بازیکنی بیشتر راضی است، ادامه داد:« من باید به نمایشی که ارائه کردیم نگاه کنم. تیم آتالانتا حریف بسیار قدرتمندی برای ما بود.»
پیولی همچنین درباره عملکرد چارلز دی کتلائر گفت:« او تازه به جمع ما اضافه شده است. او باید هم تیمی‌هایش را بشناسد و آنها هم باید او را بشناسند. هنوز برای تمامی این اتفاقات زمان زیادی داریم.»

دیدگاه‌ها