کد خبر : 1839684 | 31 مرداد 1401 ساعت 10:25 | 24.5K بازدید | 9 دیدگاه

درخشش خیره‌کننده آنسو فاتی؛ بازگشت فوق ستاره!

آنسو فاتی، مهاجم بارسلونا، شب گذشته با حضور در میدان برابر رئال سوسیداد، نتیجه این بازی را تغییر داد تا بازگشتی قدرتمندانه داشته باشد.

درخشش خیره‌کننده آنسو فاتی؛ بازگشت فوق ستاره!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لالیگا در زمین رئال سوسیداد به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 1-4 به پیروزی رسید. 
فاتی که فصل گذشته شرایط بسیار دشواری را به دلیل مصدومیت‌های متعدد و دوری از میادین سپری کرده بود، در این دیدار نشان داد که چرا وارث لیونل مسی در بارسا شده است. 
پس از اتفاقات فصل گذشته و خودداری این بازیکن از انجام عمل جراحی، علیرغم تاکید و درخواست مدیران و کادر پزشکی بارسا، انتقادهای بسیاری از او صورت گرفته بود اما این ستاره جوان نشان داد که به خوبی از کاری که در حال انجام آن است و شرایطی که در آن قرار دارد آگاه است. 
نیمه دوم بازی برابر رئال سوسیه‌داد با تسلط این تیم بر توپ و میدان آغاز شد و در حالی که به نظر می‌رسید بارسا قدرت کافی برای خلق موقعیت و استفاده از آنها را ندارد، ژاوی تصمیم گرفت که آنسو فاتی را در دقیقه 63 جانشین فران تورس کند. 

1737493
تعویضی که سرنوشت این بازی را تغییر داد و او بلافاصله قدرت و توانایی خارق‌العاده‌اش را در زمین به نمایش گذاشت تا در فاصله کمتر از سه دقیقه پس از ورودش به زمین پاس گلی را برای عثمان دمبله ارسال و بازی را 1-2 به سود بارسا کند. 
اما این پایان کار نبود و او دو دقیقه بعد پاس گل دومش را برای روبرت لواندوفسکی فرستاد تا این بازیکن هم در دومین دیدار رسمی با پیراهن بارسا دبل کرده باشد. 
فاتی که با دو پاس گل زمینه‌ساز پیروزی تیمش در این بازی شده بود، موفق شد در دقیقه 79 نام خودش را نیز در فهرست گل‌زنان این تیم به ثبت برساند تا خیال بارسا را از کسب اولین سه امتیاز فصل راحت کند. 
این درخشش نوید روزهای خوبی برای هواداران بارسا بود، اتفاقی که شاید پس از جدایی مسی بسیار دور از دسترس به نظر می‌رسید اما حالا آنها یک فوق ستاره دارند که می‌توانند در روزهای سخت روی او حساب کنند.

دیدگاه‌ها