کد خبر : 1839691 | 31 مرداد 1401 ساعت 10:44 | 23K بازدید | 9 دیدگاه

پدری: لواندوفسکی 20 ساله است، نه 34 ساله!

پدری، ستاره جوان بارسلونا، تحت تاثیر درخشش و عملکرد خوب روبرت لواندوفسکی قرار گرفته است.

پدری: لواندوفسکی 20 ساله است، نه 34 ساله!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 و با درخشش لواندوفسکی و آنسو فاتی از سد این تیم عبور کند. 
این مهاجم لهستانی در دیدارهای پیش فصل و هفته اول رقابت‌های لالیگا موفق به گلزنی نشده بود و این موضوع نگرانی و انتقادهای بسیاری را به همراه داشت اما با دو گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند، بار دیگر توانایی‌های خودش را در زمین بازی به نمایش درآورد. 
پدری پس از پایان بازی درباره لواندوفسکی گفت:«هرچند او 34 ساله است اما به نظر می‌رسد که تنها 20 سال دارد. گل‌هایی که او در زمین بازی به ثمر می‌رساند واقعا دیوانه‌کننده است و از همه مهم‌تر این‌که او کاملا در اختیار تیم است.»

1737498
این ستاره جوان بارسا درباره پیروزی در بازی برابر رئال سوسیداد اظهار داشت:« این بازی مهمی پس از تساوی هفته اول در نوکمپ بود چون ما نباید در بازی با رایو هم به یک امتیاز راضی می‌شدیم. ما سه امتیاز این بازی را به دست آوردیم و این موضوع مهمی برای ما است.»
او درباره عملکرد تیمش در این بازی نیز اضافه کرد:«من فکر می‌کنم که عملکرد ما به صورت کلی خوب بود. رئال سوسیداد تیمی است که اگر توپ را در اختیار داشته باشد، می‌تواند به راحتی به ما ضربه بزند اما ما می‌دانستیم که چطور باید مالکیت توپ را از آنها بگیریم و اجازه چنین کاری را به حریف ندهیم.»

دیدگاه‌ها