کد خبر : 1839694 | 31 مرداد 1401 ساعت 10:49 | 19.3K بازدید | 2 دیدگاه

جنجال‌سازی دوباره پدر ستاره آمریکایی چلسی در توييتر

بعد از شکست 3-0 دیروز چلسی مقابل لیدزیونایتد، پدر کریستین پولیشیچ توییتی را لایک کرد که در آن از توماس توخل و بعضی بازیکنان چلسی انتقاد شده بود.

جنجال‌سازی دوباره پدر ستاره آمریکایی چلسی در توييتر

به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ در هیچ یک از دیدارهای این فصل چلسی در ترکیب اصلی قرار نگرفته و آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او روز گذشته نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و باعث شد تا پدرش ناراحتی‌اش را در شبکه‌های اجتماعی نشان بدهد.
او سه توییت را لایک کرد که در آن از توماس توخل، سرمربی چلسی با عنوان "خراب کننده بازیکن" نام برده شده بود و همچنین از کای هاورتز و میسون مونت، رقبای اصلی پسرش برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی، انتقاد شده بود.
همچنین در توییت دیگر به پولیشیچ توصیه شده بود در صورتی‌که در دیدار هفته آینده مقابل وستهم در ترکیب اصلی قرار نگرفت، چلسی را ترک کند. البته پدر پولیشیچ بعدا لایک‌هایش زیر این توییت‌ها را پس گرفت.

1737501

این اولین بار نیست که پدر پولیشیچ در توییتر جنجال‌ساز می‌شود. او در هفته‌های پایانی فصل قبل که پسرش تنها 13 بار در ترکیب اصلی چلسی در لیگ برتر قرار گرفت، در توییتی نوشته بود:" مسئله ناراحت‌کننده این است که او این باشگاه، هم‌تیمی‌ها و لندن را دوست دارد... روح و قلبش را گذاشته تا یک حرفه‌ای باشد. فراز و نشیب پسرم....شش ماه فوق‌العاده در پیش است."
او بعدا این توییت را پاک کرد و توماس توخل هم در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که مشکلی با پولیشیچ ندارد:" من ناراحت نمی‌شوم اگر یک پدر بگوید که بازیکنی من را دوست ندارد. این مسئله‌ای عادی است که بازیکنان ناراحت باشند. مانند هر مربی‌ای، ما دلیل خودمان را برای انتخاب ترکیب اصلی داریم."
 

دیدگاه‌ها