کد خبر : 1839701 | 31 مرداد 1401 ساعت 11:55 | 32.8K بازدید | 18 دیدگاه

بارسا و یکی از برترین خط حمله‌های اروپا

درخشش آنسو فاتی، ستاره جوان بارسا، در بازی برابر رئال سوسیداد بار دیگر نگاه‌ها را به سمت این بازیکن معطوف کرد.

بارسا و یکی از برترین خط حمله‌های اروپا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دومین دیدار از رقابت‌های لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت و با نتیجه 1-4 و درخشش آنسو فاتی برابر این تیم به پیروزی رسید. 
ژاوی تغییرات درستی در نیمه دوم داشت و ورود آنسو فاتی به زمین به جای فران تورس انرژی، نبوغ و سرزندگی بسیاری را به ترکیب این تیم اضافه کرد. آنسو به خوبی توانست با دیگر بازیکنان بارسا ارتباط برقرار کند تا به هدفش برسد و در عرض 15 دقیقه دو پاس گل داد و یک گل به ثمر رساند. 
این بازیکن موفق شد پاس گلی را برای عثمان دمبله که همیشه در طول دوران حضورش در بارسا سعی در کمک به او داشته است، ارسال کند. کار ترکیبی او با پدری نیز باعث شد تا پاس گل دوم روبرت لواندوفسکی را در روز تولد این بازیکن برایش بفرستد، بازیکنی که حالا با دو گل نشان داده است که آغاز خوبی در بارسا دارد.
آنسو فاتی و پدری را باید مهم‌ترین بازیکنان بارسا به خاطر سن کمی که دارند، دانست. آن‌ها توانایی ارائه فوتبال درخشان، مهارت و بالا بردن سطح جذابیت تیم را دارند، همچنین کارهایی در زمین انجام می‌دهند که هیچ‌کس قادر به انجام آن‌ها نیست. 

1737525
با این حال، تیم ژاوی نقاط ضعفی هم دارد که یکی از آنها دمبله است. او می‌تواند در همان دیداری که گل بسیار مهمی را وارد دروازه حریف کرده است، کاری کند که شما به شدت عصبانی شوید. 
تیم‌های کمی در اروپا هستند که مهاجمانی به قدرتمندی بارسا داشته باشند. شکست پُرگُل برابر رئال سوسیداد کار آسانی نبود اما بارسا پس از تعویض‌ها، توانست این کار را با نهایت لذت انجام دهد. 
هرچند در این بازی مشخص شد که این تیم از نظر دفاع جای کار بسیاری دارد اما حضور ژول کُنده در زمین پس از ثبت رسمی قراردادش می‌تواند کمک شایانی به بهبود شرایط تیم ژاوی بکند. 
آنسو فاتی توانایی خارق‌العاده‌اش در ایجاد تغییرات اساسی در بازی را در این دیدار به تصویر کشید و به عنوان بازیکنی سرنوشت‌ساز در زمین حاضر شد تا نویدی برای روزهای خوب آینده باشد.

منبع: موندو دیپورتیوو

دیدگاه‌ها