کد خبر : 1839704 | 31 مرداد 1401 ساعت 11:55 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت اسطوره؛ گاس هیدینک در اردوی استرالیا

گاس هیدینک، سرمربی سابق و محبوب استرالیا، برای کمک به این تیم در اردوی آماده‌سازی جام جهانی 2022 به اردوی آنها ملحق شده است.

بازگشت اسطوره؛ گاس هیدینک در اردوی استرالیا

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری هیدینک را به عنوان معمار فوتبال استرالیا می‌شناسند و همین باعث شده است که او از محبوبیت خاصی در این کشور برخوردار باشد. 
این مربی هلندی در سال 2006 موفق شد این تیم را پس از 32 سال غیبت در جام جهانی بار دیگر به این رقابت‌ها برگرداند و از این نظر نقش بسیار مهم و پررنگی در تاریخ فوتبال این کشور دارد. 
او همچنین توانست این تیم را به مرحله یک هشتم جام جهانی برساند و اگر به خاطر ضربه پنالتی برابر ایتالیا نبود، شاید حتی می‌توانست با استرالیا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی نیز راه پیدا کند. این دوران طلایی و درخشان استرالیا بود. آن‌ها در حال حاضر امیدوار هستند، بار دیگر تحت هدایت گراهام آرنولد نمایشی موفقیت‌آمیز داشته باشند. 

1239766

استرالیا مجوز حضور در جام جهانی 2022 قطر را به دست آورده‌ است و در حالی‌که بازیکنان برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شوند، آرنولد از هیدینک خواسته است که در اردوی این تیم حاضر شود تا از نظر روحی به بهبود شرایط بازیکنان کمک کند و با حضورش به آنها قوت قلب دهد. 
به نظر می‌رسد که این مربی هلندی از این تجربه بسیار خوشحال است و خاطرات خوشی برایش زنده شده است. او در این باره گفت:«من از این که قرار است به آنجا بروم بسیار خوشحال هستم. هربار که درباره زندگی حرفه‌ای خودم حرف می‌زنم به خاطرات خوبی که با استرالیا داشتم اشاره می‌کنم.»
آرنولد پیش از این مدعی شده بود که این فرصت مهمی برای هیدینک است که روی نسل جدید بازیکنان استرالیا تاثیر بگذارد و در عین حال فرصتی ارزشمند برای استرالیاست که وداع درستی با او داشته باشد و به خاطر زحماتی که برای فوتبال این کشور کشیده است از او تقدیر کند.

دیدگاه‌ها