کد خبر : 1839729 | 31 مرداد 1401 ساعت 14:14 | 17.9K بازدید | 12 دیدگاه

این بهترین هدیه تولد بود

لواندوفسکی: هر دو گلم برای بارسلونا تقدیم به پدرم

روبرت لواندوفسکی شب گذشته در بازی برابر رئال سوسیداد، دو گل برای بارسلونا زد و آنها را به پدرش تقدیم کرد.

لواندوفسکی: هر دو گلم برای بارسلونا تقدیم به پدرم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین رئال سوسیداد به پیروزی پرگل 1-4 دست یافت. در این بازی روبرت لواندوفسکی در ثانیه 45 توانست دروازه میزبان را باز کند. این اولین گل رسمی ستاره لهستانی برای بارسا بود. در ادامه سوسیداد گل تساوی را زد ولی بارسا در نیمه دوم با ورود آنسو فاتی به زمین ورق را برگرداند و توانست سه گل دیگر توسط عثمان دمبله، لواندوفسکی و آنسو فاتی بزند. بارسا که هفته اول در نوکمپ برابر رایو وایه‌کانو متوقف شده بود، توانست نخستین برد فصل خود را کسب کند.

1737553

روبرت لواندوفسکی که در روز تولدش خوش درخشید، در پایان بازی بسیار خوشحال بود و گفت:« این بهترین هدیه تولد بود. نه فقط به خاطر دو گلی که زدم بلکه به خاطر پیروزی تیم هم خوشحالم. همیشه اولین گلم برای باشگاه جدید را به پدرم تقدیم می کنم(در سال 2005 فوت کرده است) و می دانم که از آن بالا به من نگاه می کند. هر دو گل تقدیم به او.»

لواندوفسکی در ادامه گفت:« در حال وفق دادن خودم با بارسلونا هستم و هفته به هفته در زمین هماهنگ تر خواهیم شد. شرایط بارسا بهتر خواهد شد چون بازیکنان جدید به تدریج خود را با سیستم ژاوی وفق خواهند داد. امشب 3-4-3 بازی کردیم و کار در ابتدا کمی برای ما سخت شد. این یک سیستم دشوار است و نیاز به دوندگی زیاد دارید. با ژاوی در این مورد زیاد صحبت کرده ام و او برایم توضیح داده که در زمین چه باید بکنم. خوشحالم که همه چیز خوب پیش رفت.»

1737467

سطح دشوار لالیگا:« همه بازی ها سخت هستند و اینجا بازی ساده نداریم. با ورود آنسو فاتی و رافینیا به زمین، ورق برگشت و توانستیم گل های پیروزی بخش را بزنیم. برای من هم تفاوتی ندارد که در کدام پست بازی کنم هرچند بازی در بال راست را ترجیح می دهم.»

دیدگاه‌ها