کد خبر : 1839746 | 31 مرداد 1401 ساعت 16:18 | 37.8K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش مورینیو به مصدومیت واینالدوم؛ حقه‌باز هستید!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، بابت مصدومیت شدید جینی واینالدوم ابراز تاسف کرده است.

واکنش مورینیو به مصدومیت واینالدوم؛ حقه‌باز هستید!

به گزارش "ورزش سه"، جینی واینالدوم، هافبک 31 ساله و هلندی در اوایل ماه جاری به‌صورت قرضی از پاری‌سن ژرمن راهی رختکن جالوروسی شد و بسیاری معتقد بودند با حضور این بازیکن، رم در فصل جاری نتایج خوبی خواهد گرفت. اما اوضاع در 24 ساعت اخیر به بدترین شکل تغییر کرده و شکستگی مچ پای واینالدوم، احتمالا او را تا بعد از جام جهانی قطر از میادین دور نگه خواهد داشت. البته نشریه گاتزتا دلواسپورت امروز مدعی شد این مصدومیت شدید ناشی از برخورد واینالدوم و فلیکس آفنا ژیان، ستاره جوان رم در تمرینات بوده است. ژوزه مورینیو اما به این شایعات واکنش نشان داده و افرادی که این خبر را منتشر کرده‌اند؛ حقه باز توصیف کرده است.

1737603

ژوزه مورینیو در صفحه اینستاگرام خود در مورد مصدومیت واینالدوم نوشت: "گاهی اوقات ممکن است همه‌چیز در فوتبال بد پیش برود. جینی به خاطر ویژگی های انسانی و اخلاقی اش (خصوصیات فوتبالی او را که می شناختیم) فقط دو هفته است یکی از ما شده. متاسفانه و در یک برخورد بسیار ناگوار، واینالددوم دچار مصدومیت شدیدی شد و این آسیب دیدگی او را برای مدت‌طولانی از زمین فوتبال دور نگه می‌دارد.

اما گاهی اوقات این فقط فوتبال نیست که خجالت بکشد، مردم نیز می‌توانند ... آنهایی که شایعاتی مبنی بر اینکه پسر خوبی مانند فلیکس می‌تواند مسئول این اتفاق باشد، به راه انداختند، حقه بازهای واقعی هستند. بیایید امشب همه با هم باشیم، ما برای رم، برای وینالدوم و آفنا ژیان بازی می‌کنیم."

دیدگاه‌ها