کد خبر : 1839747 | 31 مرداد 1401 ساعت 16:19 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

صعود چونبوک موتورز به مرحله نیمه نهایی

تیر خلاص بر پیکر تیم اینیستا در دقیقه 122

تیم فوتبال ویسل کوبه با شکست در وقت های تلف شده برابر چونبوک موتورز، از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

تیر خلاص بر پیکر تیم اینیستا در دقیقه 122

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مرحله شرق از امروز آغاز شده و در اولین بازی، تیم هیا فوتبال ویسل کوبه ژاپن و چونبوک موتورز کره جنوبی در ورزشگاه سایتمای ژاپن به مصاف هم رفتند.

در دقیقه 64 این مسابقه، ارسال یوکی کوبایاشی داخل محوطه جریمه به یوسی اوزاکی رسید و شوت این بازیکن را لی بوم سو گلر چونبوک نتوانست مهار کند که ضربه برگشتی مقابل دروازه به کویا یوروکی رسید و این بازیکن به راحتی دروازه چونبوک را باز کرد.

دو دقیقه پس از این گل، تیم فوتبال چونبوک توانست کار را به تساوی بکشاند. پاس در عمق و دیدنی گوستاوو از زمین خودی به مودو بارو رسید و این مهاجم گامبیایی با فراری تند تیز وارد محوطه جریمه شد و با ضربه ای دقیق، گل مساوی را به ثمر رساند.

1737608

جدال دو تیم در پایان 90 دقیقه با تساوی یک – یک به پایان رسید تا کار به وقت های تلف شده کشیده شود. در دقیقه 104 این بار جای گلزن و گلساز عوض شد و مودو بارو با یک ارسال دقیق از سمت چپ به روی دروازه، گوستاوو را صاحب توپ کرد و این بازیکن برزیلی گل دوم را برای نماینده کره جنوبی به ثمر رساند.

در شرایطی که ویسل کوبه به دنبال استفاده از شرایط میزبانی بود و تمام تلاش خود را برای به تساوی کشاندن بازی به کار گرفته بود، اما این چونبوک موتورز بود که در دقیقه 120+2 توسط مون سئون مین به گل سوم رسید تا چونبوک موتورز با نتیجه 3 بر یک از سد ویسل کوبه گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

1737609

نکته جالب اینکه چونبوک در دیدار مرحله قبل نیز به لطف گل دقیقه 120+1 جین گئو کیم توانسته بود با حساب 2 بر یک از سد دائجو بگذرد. ضمن اینکه آندرس اینیستا ستاره مطرح تیم ویسل کوبه در این دیدار غایب بود.

دیدگاه‌ها