کد خبر : 1839758 | 31 مرداد 1401 ساعت 17:06 | 29.7K بازدید | 13 دیدگاه

در اوج آمادگی؛ این بهترین نسخه نیمار است (عکس)

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده است.

در اوج آمادگی؛ این بهترین نسخه نیمار است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن لیگ یک را به شکل فوق العاده ای شروع کرده و در سه هفته اول به صورت متوالی کلرمون را 0-5، مون پلیه را 5-2 و لیل را 1-7 شکست داده، 17 گل به ثمر رسانده و با اقتدار هر چه تمام تر در صدر جدول لیگ فرانسه قرار گرفته است. کیلیان امباپه دیشب با هت تریک خود نشان داد در اوج قرار دارد و به نظر می رسد لیونل مسی نیز به تدریج به شرایط بازی در فوتبال فرانسه عادت کرده، اما در این میان آمادگی نیمار در ترکیب پاری سن ژرمن شگفت انگیز بوده است.

این ستاره برزیلی در این فصل در تمامی مسابقات تا امروز موفق به زدن هفت گل و ارسال شش پاس گل شده و از این حیث موثرترین بازیکن تیمش لقب گرفته است. نیمار شب گذشته نیز آمار خیره کننده سه پاس گل و دو گل را مقابل لیل به ثبت رساند تا نشان دهد این فصل برای کسب عنوان بهترین بازیکن پاری سن ژرمن و حتی عناوین فردی مهم تر مبارزه می کند.

اگرچه هفته گذشته شایعاتی در مورد بروز اختلاف بین او و کیلیان امباپه منتشر شد، اما نیمار خیلی زود این مسئله را فراموش کرده و دوباره ثابت کرد در اوج آمادگی قرار دارد. اگر مانند فصول قبل دوباره مصدومیت گریبان این ستاره 30 ساله را نگیرد، به نظر نیمار در راه تکرار آمار 28 گل در 30 بازی است در اولین فصل حضورش در پاریس ثبت کرده بود. در فاصله سه ماه مانده به شروع جام جهانی، این بهترین خبر ممکن برای تیته و تیم ملی برزیل است و بی تردید سلسائو با این نیمار پرانگیزه و آماده، یکی از بخت های مسلم کسب عنوان قهرمانی بعد از 20 سال در جام جهانی قطر 2022 خواهد بود.
173762517376261737628

دیدگاه‌ها