کد خبر : 1839766 | 31 مرداد 1401 ساعت 18:17 | 9.9K بازدید | 16 دیدگاه

دی‌لیخت: بایرن مونیخ بی‌رحمانه بازی کرد

ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، نیمکت نشینی در دو هفته ابتدایی حضور در این باشگاه را درک می‌کند.

دی‌لیخت: بایرن مونیخ بی‌رحمانه بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه روند فوق العاده خود در همین هفته‌های ابتدایی بوندس‌لیگا، دیشب نیز نمایش توفانی برابر بوخوم ارائه داده و موفق شد با هفت گل از سد این تیم عبور کند. ماتیس دی‌لیخت که در اولین حضور ثابت خود در ترکیب، موفق به گلزنی هم شد؛ به تمجید از نمایش بایرن مونیخ پرداخته و از باز کردن دروازه بوخوم ابراز خوشحالی کرد.

1737634

ماتیس دی‌لیخت گفت: "اگر به‌عنوان مدافع موفق به باز کردن دروازه حریف شوید اتفاقی فوق العاده است، اما مطمئنا هدف ابتدایی ثبت کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه است و این موضوع برای ما اهمیت زیادی داشت. ما به‌عنوان یک تیم در بازی برابر بوخوم خیلی خوب عمل کردیم، بی رحمانه در زمین ظاهر شدیم و به‌شدت بازیکنان حریف را تحت فشار قرار دادیم. اینگونه می‌توان در یک مسابقه هفت بار موفق به گلزنی شد. ما در نیمه اول 5 گل به ثمر رساندیم و این عملکرد فوق العاده و باورنکردنی بود. البته نکته مهم این بود که تمرکز خود را در طول بازی حفظ کنیم. شحضا خیلی خوشحالم که موفق شدم برای اولین بار در یک بازی رسمی برای بایرن مونیخ گلزنی کنم و ما باید به همین مسیر ادامه دهیم.

غیبت در ترکیب اصلی دو بازی اول؟ البته که هر بازیکنی همیشه می‌خواهد در میدان حاضر شده و در ترکیب قرار گیرد. اما من شرایط را درک کردم، زیرا به‌عنوان یک بازیکن جدید از یوونتوس به بایرن مونیخ آمده بودم و دایو اوپامکانو و لوکاس هرناندز نیز خوب بازی کرده بودند. البته که من همیشه می‌خواهم بازی کنم."

دیدگاه‌ها