کد خبر : 1839768 | 31 مرداد 1401 ساعت 18:26 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراف ستاره چلسی؛ روز خیلی بدی بود

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی، اعتراف کرد این تیم برابر لیدزیونایتد به اندازه کافی نمایش خوبی ارائه نداده است.

اعتراف ستاره چلسی؛ روز خیلی بدی بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب چهار امتیاز در دو هفته ابتدایی، چلسی روز یک‌شنبه نمایش بسیار ضعیفی برابر لیدز در ورزشگاه الندرود نشان داده و با نتیجه غیرمنتظره 3-0 مغلوب این تیم شد. حالا جورجینیو، هافبک باتجربه چلسی معتقد است همیشه امکان رقم خوردن چنین نتایجی وجود دارد، اما این تیم باید در هفته‌های بعد به شرایط عادی بازگردد.

1737635

جورجینیو گفت: "روز واقعا بدی را مقابل لیدز سپری کردیم. ما در 15 یا 20 دقیقه اول خوب شروع کردیم، سپس بعد از گلزنی حریف ناامید شدیم و در ادامه اتفاقات طبق برنامه پیش نرفت. تمرکزمان را از دست دادیم و چنین اتفاقی نباید در خانه لیدز رخ دهد، پس ما مجازات شدیم. ما می‌دانستیم که لیدز با انرژی فراوان و از بالا پرس خواهد کرد. ما موقعیت زیادی خلق ‌کرده و مطابق برنامه پیش رفتیم، اما در پایان نمی‌توانستیم فرصت‌های خود را تبدیل به گل کنیم. شاید اگر از زیر پرس و فشار بازیکنان لیدز خارج می‌شدیم، داستان متفاوتی رقم می‌خورد.

ما همیشه سعی می‌کنیم بهتر شده و همدیگر را به سمت جلو سوق دهیم، اما دیروز در انجام این کار موفق نبودیم. ما باید به سمت جلو حرکت کنیم و همیشه ممکن است چنین نتایجی رقم بخورد، اما مهم نحوه بازگشت در مسابقه بعد است.

اشتباه ادوارد مندی در صحنه گل ابتدایی لیدز؟ دیدن چنین اشتباهی از سوی یک هم‌تیمی اصلا خوشایند نیست. البته مندی دروازه‌بان بزرگی بوده و ذهنیتی قوی دارد و حالا وقت آن است که به سمت جلو پیش برویم."

دیدگاه‌ها