کد خبر : 1839770 | 31 مرداد 1401 ساعت 18:38 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

دژان کولوسفسکی:

لذت از فوتبال؟ کونته دوست دارد بازیکن مقابل را بکشم!

دژان کولوسفسکی، ستاره سوئدی، کار زیر نظر آنتونیو کونته در تاتنهام را دنیایی متفاوت خواند. او گفت که برای کونته لذت از فوتبال معنایی ندارد.

لذت از فوتبال؟ کونته دوست دارد بازیکن مقابل را بکشم!

به گزارش "ورزش سه"، دژان کولوسفسکی، هافبک تهاجمی سوئدی، زمستان گذشته بود که از یوونتوس به تاتنهام پیوست. او در یووه بازیکن معمولا ثابت بود ولی ترجیح داد این تیم را ترک کند. کولوسفسکی یکی از اولین خریدهای آنتونیو کونته برای تاتنهام بود و از زمانی که به این تیم پیوست، تبدیل به بازیکنی ثابت و تاثیرگذار شد.

1737637

تاتنهام شروع خوبی در فصل جاری داشته و از سه بازی خود دو پیروزی کسب کرده و در زمین چلسی نیز به تساوی ارزشمند 2-2 رسید.

کولوسفسکی در مورد بازی در تاتنهام و زیر نظر کونته گفت:« همه‌چیز خوب پیش می‌رود و از فوتبالم لذت می‌برم ولی گاهی کونته از من می‌خواهد به جای لذت بردن از فوتبال، بازیکن مقابلم را در زمین بکشم. او دوست ندارد هیچ بازیکنی از من عبور کند و می‌خواهد همه توانم را در زمین بگذارم. البته که می‌توانم به خط حمله اضافه شوم و کونته مانعم نمی‌شود ولی بازی زیر نظر او دنیایی متفاوت است و قابل مقایسه با مربیان سابقم نیست.»

1737050

کولوسفسکی ادامه داد:« با کونته باید پیروز شوید و برایش مهم نیست تیم چطور بازی می‌کند. برای او فقط پیروزی اهمیت دارد، نه روش رسیدن به آن. هنوز در بهترین سطح خودمان نیستیم ولی خوب نتیجه گرفته‌ایم. معتقدم کسب سه امتیاز مهمتر از هر چیزی است. فعلا که شرایط خوب است و همه خوشحالیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.»

دیدگاه‌ها