کد خبر : 1839771 | 31 مرداد 1401 ساعت 18:36 | 17.6K بازدید | 18 دیدگاه

فرار از خنده شهریار و یاسین در صف ممنوعه (عکس)

یکی از اتفاقات جالب توجه دیدار سپاهان و نساجی مازندران خنده‌های ابهام برانگیز چند بازیکن این تیم پیش از سوت آغاز بازی بود.

فرار از خنده شهریار و یاسین در صف ممنوعه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی‌ها در دومین بازی خانگی میزبان نساجی مازندران بودند و در پایان این مسابقه هیجان‌انگیز، موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 شاگردان حمید مطهری را شکست دهند.
اما فارغ از اتفاقات و حواشی زیاد این مسابقه که با صحنه خطای مظاهری روی رضا جعفری، به آنها بسیار هم پرداخته شد؛ یکی از اتفاقات جالب توجه این مسابقه پیش از اینکه سوت بازی به صدا در بیاید، رخ داد؛ جایی که شهریار مغانلو و یاسین سلمانی که معمولا باید بدون اینکه حرفی بزنند و حرکتی داشته باشند در صف ابتدایی مسابقه قرار بگیرند، به همراه مسعود ریگی سعی در فرار از خندیدن دارند.
پس از بازی نیز قاب‌هایی از این چند ثانیه توسط همین بازیکنان منتشر شد. ابتدا شهریار مغانلو با انتشار یک استوری و ذکر کردن نام یاسین سلمانی به شوخی از او پرسیده بود که به چه چیزی می‌خندد و جالب اینکه یاسین سلمانی هم با بازنشر این استوری دلیل خنده‌اش را دیدن محمد دانشگر و فرشاد احمدزاده عنوان کرده بود.
سپاهان با مورایس اگرچه بازیکنان سرشناس و شاخصی در اختیار دارد اما به نظر می‌رسد خارج از فضای رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی، رابطه دوستانه‌ای میان بازیکنان این تیم برقرار است که سبب شده دانشگر و احمدزاده که دو بازیکن اصلی تیم برابر استقلال بودند و سپس برابر نساجی مازندران کار را از روی نیمکت آغاز کردند، به جای اخم کردن و گوشه‌گیری، روحیه خوبی پیش از آغاز مسابقه داشته باشند.

عکس‌ها: نورویک آلاوردیان

1737638
1737639
1737640

دیدگاه‌ها