کد خبر : 1839775 | 31 مرداد 1401 ساعت 19:00 | 12K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره لیورپول؛ بحران یونایتد برایم مهم نیست!

فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول، از بحرانی شدن شرایط رقبای این تیم در لیگ برتر لذت می‌برد.

ستاره لیورپول؛ بحران یونایتد برایم مهم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در شرایطی امشب در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای لیورپول است که در دو هفته ابتدایی این فصل لیگ برتر نمایش ضعیفی داشته و حتی موفق به کسب یک امتیاز نیز نشده است. فابینیو، ستاره باتجربه لیورپول، مدعی شد شکست احتمالی یونایتد در مسابقه امشب باعث می‌شود یکی از رقبای سنتی کسب موفقیت در لیگ برتر از سر راه این تیم برداشته شود.

1714687

فابینیو گفت: "برای من مهم نیست که برد لیورپول، منچستریونایتد را کمی بیشتر به سمت بحران سوق دهد. ما فقط می‌خواهیم این تیم را شکست داده و سه امتیاز را کسب کنیم. زیرا در این شرایط یک تیم کمتر برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه می‌کند و اگر این اتفاق برای منچسترسیتی نیز رخ دهد، خوشحال می‌شوم، زیرا این‌گونه یک رقیب کمتر داریم. برخی از باشگاه‌ها همیشه برای قهرمانی در لیگ یا کسب رده‌های بالای جدول مبارزه می‌کنند و فکر می‌کنم یونایتد یکی از تیم‌هاست. اگر همه چیز آنطور که آنها انتظار دارند پیش نرود، مطمئنا ما خوشحال خواهیم شد و اینگونه یک تیم کمتر در اوج بوده و با ما مبارزه می‌کند.

احتمال انتقال هافبک جدید به لیورپول؟ من برای تیم و این پست خواهم جنگید. من فکر می‌کنم خط هافبک جایی است که ما گزینه‌های بیشتری از هر بخش دیگری داریم، گرچه اکنون دو یا سه هافبک مصدوم هستند، اما ما هنوز گزینه‌های زیادی در رختکن داریم. اگرچه من فرد مناسبی نیستم که بگویم آیا به هافبک دیگری نیاز داریم یا نه، اما به نظر من بازیکنان واقعا خوبی در این پست در رختکن لیورپول وجود دارند."

دیدگاه‌ها