کد خبر : 1839780 | 31 مرداد 1401 ساعت 19:39 | 11.7K بازدید | 9 دیدگاه

پاتریس اورا:

یونایتد برای پیروزی بر لیورپول به معجزه نیاز دارد

پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ برای پیروزی در بازی امشب مقابل لیورپول به یک معجزه نیاز دارند.

یونایتد برای پیروزی بر لیورپول به معجزه نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعد از شکست تحقیرآمیز هفته گذشته مقابل برنتفورد که با نتیجه 4-0 به‌دست آمد خودش را در قعر جدول لیگ برتر می‌بیند. پاتریس اورا، ستاره سابق یونایتد، که به‌مدت هشت سال برای این تیم بازی کرده و سال‌ها بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بست می‌گوید به تیم فعلی یونایتد باور ندارد.

شیاطین سرخ امشب در حالی در دیدار حساس مقابل لیورپول به میدان می‌روند که برای عبور از بحران به پیروزی نیاز مبرم دارند. شرایط لیورپول با اینکه ایده‌آل نیست اما به هر حال به مراتب بهتر از یونایتد به نظر می‌رسد. شاگردان یورگن کلوپ در دو هفته اول فصل دو تساوی مقابل فولام و کریستال پالاس به‌دست آوردند و کسب سه امتیاز بازی امشب برای آنها هم اهمیت زیادی دارد.

1737650

پاتریس اورا درباره این بازی گفت:" در مقابل لیورپول ما برای پیروزی به معجزه نیاز داریم. تنها نکته مثبت این است که لیورپول در دو هفته اول بازی‌هایش را نبرده پس آنها هم هنوز آماده به نظر نمی‌رسند.

من در حال حاضر به این تیم منچستریونایتد باور ندارم. ما الان در قعر جدول هستیم و بدترین وضعیت ممکن را داریم. اگر هم لیورپول را ببریم خیلی تعجب نخواهم کرد چون با این شرایط تنها چیزی که می‌تواند مرهم کوچکی روی زخم‌ها باشد چیزی جز یک پیروزی نیست؛ هر چند با یک برد چیزی عوض نمی‌شود.

فصل گذشته لیورپول ما را 4-0 برد و می‌توانست گل‌های خیلی بیشتری بزند. بازی برایشان مثل یک جلسه تمرینی بود. اگر لیورپول مغرور و متکبر باشد ما می‌توانیم امروز پیروز بشویم ولی اگر آنها به‌خاطر پیروز نشدن در دو بازی اول‌شان انگیزه مضاعف پیدا کرده باشند ما را نابود خواهند کرد".

1737651

دیدگاه‌ها