کد خبر : 1839799 | 31 مرداد 1401 ساعت 21:00 | 35.7K بازدید | 7 دیدگاه

سفر غیرمنتظره مدیران یونایتد برای خرید دی‌یونگ

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند مدیران منچستریونایتد به درخواست باشگاه بارسلونا به اسپانیا پرواز کرده‌اند تا مذاکرات جدیدی درباره انتقال فرانکی دی‌یونگ انجام دهند.

سفر غیرمنتظره مدیران یونایتد برای خرید دی‌یونگ

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که از صحبت‌های اخیر توماس توخل، سرمربی چلسی، اینطور برداشت شده است که این تیم دیگر به دنبال جذب فرانکی دی‌یونگ نیست روزنامه انگلیسی میرر در خبری اختصاصی اعلام کرد منچستریونایتد درحالی‌که امیدی به انتقال بازی‌ساز هلندی بارسا نداشت با درخواست غیرمنتظره مدیران باشگاه اسپانیایی مواجه و امیدها برای حضور دی‌یونگ در اولدترافورد در این باشگاه زنده شده است.

اریک تن‌هاخ در طول تابستان اصرار داشت که شاگرد سابقش به یونایتد منتقل شود ولی مخالفت دی‌یونگ با جدایی از بارسا باعث شد این انتقال تا کنون انجام نشود. یونایتد که از دی‌یونگ ناامید شده بود برای تقویت خط میانی خود کاسمیرو را از رئال مادرید به‌خدمت گرفت.

1737670

روزنامه میرر می‌گوید مدیران بارسلونا به شکلی غیرمنتظره از یونایتد خواستند نمایندگانی را برای مذاکره به شهر بارسلون بفرستد. بر اساس این خبر چند نفر از مدیران باشگاه انگلیسی امروز به اسپانیا پرواز کردند تا برای انتقال ستاره هلندی مذاکرات جدیدی انجام بدهند.

بارسلونا پیش از مذاکره با نمایندگان یونایتد جلسه‌ای با مدیران برنامه‌های ستاره هلندی‌اش، علی دورسون و حسن چنتی‌کایا، برگزار می‌کند. روزنامه اسپورت می‌گوید مذاکره بارسلونا با مدیر برنامه‌های دی‌یونگ فردا یا پس‌فردا انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها