کد خبر : 1839801 | 31 مرداد 1401 ساعت 21:10 | 49.2K بازدید | 28 دیدگاه

ستاره ایرانی با پیراهن سفید و مشکی؛

سرانجام معارفه حسین زاده در شارلروا (عکس)

امیرحسین حسین‌زاده هافبک پیشین استقلال سرانجام در تیم بلژیکی معارفه شد.

سرانجام معارفه حسین زاده در شارلروا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نخستین خرید تابستان سال گذشته فرهاد مجیدی بازیکن گمنامی بود که کمتر برای علاقه‌مندان به فوتبال شناخته شده بود. امیرحسین حسین‌زاده که سابقه پارگی رباط صلیبی نیز داشت، در نیم فصل دوم لیگ بیستم به ترکیب سایپا بازگشت اما به‌همراه این تیم به دسته اول سقوط کرد.

با این حال، سرمربی جوان استقلال تصمیم گرفت برای تقویت تیم خود نام حسین‌زاده را به‌عنوان اولین خرید تابستانی تحویل مدیریت وقت دهد. بازیکنی که از همان اولین بازی برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب اصلی قرار گرفت و توانست نظرات مثبت متعددی را به خود جلب کند.

1737681
حسین زاده در هفته‌های گذشته تنها نظاره گر عملکرد هم‌تیمی‌هایش بود و حالا با برگزاری رسمی مراسم معارفه، می‌تواند از دیدار هفته بعد شارلوا مقابل کلوب بروژ به میدان برود.

حسین‌زاده رفته‌رفته و با شروع لیگ نیز جای خود را در ترکیب استقلال ثابت کرد و به یکی از مهره‌های تأثیرگذار تیم مجیدی تبدیل شد. او با 8 گلی که به ثمر رساند ازجمله گل‌های سه امتیازی برابر ذوب آهن، تراکتور و مس رفسنجان و پاس گل کلیدی در دیدار برابر فولاد، یکی از مهره‌های کلیدی در قهرمانی آبی‌پوشان بود.

درخشش این بازیکن جوان و 21 ساله باعث شد تا او خیلی زود مسیر حضور در اروپا را در پیش بگیرد و برای همین موضوع با پیشنهاد شارلوا بلژیک مواجه شد و به آن پاسخ مثبت داد.

در زمان پیوستن حسین‌زاده به استقلال، مدیریت وقت (احمد مددی) بند فسخ 250 هزار دلاری در قرارداد این بازیکن گنجانده بود و شارلوا نیز با استفاده از این موضوع، توانست وینگر جوان را به‌خدمت بگیرد.

1737682
قرارداد حسین زاده با شارلوا 2 ساله بوده و او تا سال 2024 تحت قرارداد این تیم بلژیکی خواهد بود.

البته قرارداد حسین زاده با شارلوا چند هفته پیش به امضا رسید اما به دلیل مشکلات تیم بلژیکی در راه واریز مبلغ مذکور به حساب استقلال، مراسم معرفی بازیکن ایرانی با تأخیر اعلام شد.

بدین‌ترتیب حسین‌زاده پس از گذشت 5 هفته از رقابت‌های لیگ بلژیک، می‌تواند برای شارلوا به میدان برود. علی قلی‌زاده دیگر بازیکن ایرانی و فعلی این تیم است. ضمن اینکه پیش‌تر، کاوه رضایی به‌همراه امید نورافکن و یونس دلفی سابقه پوشیدن پیراهن شارلوا را در کارنامه داشتند.

1737675

دیدگاه‌ها