کد خبر : 1839802 | 31 مرداد 1401 ساعت 21:30 | 61.8K بازدید | 25 دیدگاه

گروه مرگ چمپیونزلیگ در انتظار رئال، تاتنهام و اینتر؟

تاتنهام که بعد از یک سال غیبت به لیگ قهرمانان برگشته ممکن است با قرعه‌ای بسیار دشوار در مرحله گروهی رقابت‌ها مواجه شود.

گروه مرگ چمپیونزلیگ در انتظار رئال، تاتنهام و اینتر؟

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که سال گذشته به جای لیگ قهرمانان در لیگ کنفرانس اروپا حضور داشت فصل گذشته با هدایت آنتونیو کونته در رتبه چهارم لیگ برتر قرار گرفت و به چمپیونزلیگ بازگشت. اما تاتنهامی‌ها در بازگشت به این تورنمنت ممکن است با سخت‌ترین قرعه ممکن مواجه شوند و در کنار رئال مادرید، اینتر و مارسی گروه مرگ لیگ قهرمانان را تشکیل دهند.

1737673

مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان این هفته پنج‌شنبه برگزار می‌شود و تاتنهام به‌همراه دو تیم انگلیسیِ چلسی و لیورپول و تیم‌های بارسلونا و یوونتوس در گلدان شماره 2 قرار دارد.

تیم‌های حاضر در گلدان شماره 1 رئال مادرید، آینتراخت فرانکفورت، بایرن مونیخ، منچسترسیتی، آث میلان، پاری‌سن ژرمن، پورتو و آژاکس هستند. تاتنهام نمی‌تواند با سیتی همگروه شود چرا که این دو تیم متعلق به یک کشور هستند. قوی‌ترین تیم این گلدان بدون شک رئال مادرید است.

در صورتی‌که قوی‌ترین تیم‌های هر گلدان در قرعه‌کشی در یک گروه قرار بگیرند می‌توان سناریویی را تصور کرد که به تشکیل گروه مرگ لیگ قهرمانان منجر می‌شود؛ گروهی متشکل از رئال مادرید، اینتر، تاتنهام و مارسی.

1737683

برای سناریوی ما یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های حاضر در گلدان سه که جدالش با تاتنهام می‌تواند جذاب باشد؛ اینتر است. تیم سابق آنتونیو کونته مسلما برای دیدار با شاگردان جدید این مربی ایتالیایی انگیزه مضاعف خواهد داشت و جدال کونته با تیم سابقش دیدنی خواهد بود. 

تیم‌های حضر در گلدان چهار عبارتند از دورتموند، سالزبورگ، ناپولی، اسپورینگ لیسبون، مارسی و برنده پلی‌آف بنفیکا و دیناموکیف که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود. برای تکمیل شدن سناریوی گروه مرگ، قوی‌ترین تیم این گلدان روی کاغذ، یعنی مارسی، می‌تواند با رئال مادرید، اینتر و تاتنهام همگروه شود. 

دیدگاه‌ها