کد خبر : 1839813 | 31 مرداد 1401 ساعت 22:10 | 21K بازدید | 3 دیدگاه

کابوس مورینیو؛ دومین مصدوم در چهل و هشت ساعت

بیست و چهار ساعت بعد از مصدومیت شدید جورجینیو واینالدوم، یک ستاره دیگر رم مصدوم شد تا ژوزه مورینیو با نگرانی شدیدی برای ادامه فصل روبه‌رو شود.

کابوس مورینیو؛ دومین مصدوم در چهل و هشت ساعت

به گزارش "ورزش سه"، دو روز اخیر برای جالوروسی روزهای خوبی نبود. بعد از آنکه دیروز جورجینیو واینالدوم تحت معاینه قرار گرفت پزشکان اعلام کردند او به دلیل شکستن درشت‌نای ساق پایش مدت‌ها قادر به حضور در میادین نخواهد بود. اما  در جریان دیدار رم و کرمونزه، نیکولو زانیولو دیگر ستاره رم هم مصدوم شد تا مورینیو دو بازیکن مهم خود را از دست بدهد.

بازیکنان رم دیروز در جریان تمرین برای دیدار امشب مقابل کرمونزه زیر نظر ژوزه مورینیو پیراهن‌های ویژه‌ای به تن کردند که روی آن عبارتی خطاب به واینالدوم نوشته شده بود. بازیکنان رم با این پیراهن‌ها ابراز امیدواری کردند که ستاره جدید هلندی تیم‌شان هر چه زودتر مصدومیت را پشت سر گذاشته و به ترکیب تیم برگردد.

اما در بازی امروز رم و کرمونزه درحالی‌‍که 42 دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت زانیولو روی حرکتی نفوذی به درون محوطه جریمه حریف با تکلی از طرف لوکا لوشوویلی بازیکن حریف سرنگون شد و از بخت بدش روی شانه چپ فرود آمد.

1737693

زانیولو بلافاصله فریادزنان به نیمکت رم اشاره کرد و به آنها گفت شانه‌اش درد وحشتناکی دارد و تیم پزشکی باید هر چه سریع‌تر به او کمک کنند.

بعد از چند دقیقه توقف مسابقه و رسیدگی به زانیولو در زمین چمن او موفق شد روی پای خود بایستد اما به دستور تیم پزشکی، ستاره رم با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد. برخی رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند کتف زانیولو از جا در رفته اما در برخی گزارش‌ها به شکستگی استخوان کتف یا بازوی او هم اشاره شده است.

دیدگاه‌ها